18 Şubat 2013 Pazartesi

İnanılmaz ama Gerçek; Spora Başlıyorum...

Hayatımda radikal bir karar alarak spor yapmaya başladım. Yıllardır bütün yaptığım spor sadece pikniklerde voleybol oynamak ve ip atlamaktan ibaretti. Pikniğe de 2-3 sene de bir gittiğim ve apartmana bile arabayla girmek isteyecek kadar yürümekten nefret eden biri olduğum düşünülürse bu benim için gerçekten radikal bir karar oldu. Geçtiğimiz Cumartesi evimizin yakınındaki B-Fit Spor Merkezi'ne görüşmeye gittim. Valla kilo sorunum olduğundan değil, Medium beden giyiyorum yanda görüyorsunuz : )) (Spora başlama nedenlerimi ve B-Fit Spor Merkezi'nin özelliklerini, memnuniyetlerimi ya da memnuniyetsizliklerimi başka bir postta paylaşacağım sizlerle.) Anlatılanları dinleyince hemen o gün üye olup başlamak istedim. Spor ayakkabı ve eşofmanla gelmeniz yeterli deyince benim spor yapmaya uygun bir spor ayakkabım ve eşofmanım olmadığını hatırladım. Ertesi gün hemen alışverişe çıktık. 


Başta spor yapacağıma memnun olan eşim, işin alışveriş kısmından doğal olarak pek mutlu olmadı. Spor merkezi 1 aylık üyelik için 115 lira istemişti. Ayakkabı alalım, eşofman takımı şart değil, t-shirt falan yeterli olur diyerek sakinleştirdim ve doğru Ankamall'ün yolunu tuttuk. İlk iş ayakkabıydı. Hazır indirim de var diye sevinirken ayakkabıların fiyatları beni şok etti. Spordan spora giyeceğim zaten çok da iyi birşeye gerek yok diye düşünüyordum ama satıcılar spor yaparken uygun olmayan ayakkabı giymenin yorgunluk hatta tırnak batması gibi sıkıntılar çıkaracağını söyledi ve bu iş için en elverişli performans ayakkabılarını gösterdi. Bu arada 38 numaraya kadar garson boya yani çocuk grubuna girdiği için fiyatlar daha düşük oluyormuş ve spor ayakkabı normal ayakkabı numarasından 1 numara büyük alınıyormuş. Ben 37 giyiyorum, ayakkabımı 38 numara aldık. Boyner'de, Adidas'ta indirimden dolayı numara kalmadığı için Flo'dan Nike ayakkabıyı 110 TL'ye aldık. Bu arada spor yaparken giyeceğiniz ayakkabının fileli olması da gerekiyormuş. Onun dışında LCW'den fiyatı 20 ila 30 TL arasında değişen bir alt eşofmanla bir-iki tane sweatshirt aldım. Bu aralar tüm mağazalar gerçekten tüm ürünlerde çok indirimli. İhityacı olan bu dönemi kaçırmasın bence. Aşağıdaki fotoğrafta dükkan dükkan gezerken çocuğu arkada unutan anne babayı görüyorsunuz. Erdem'im de boş durmamış : ) 


 Dolaşırken antika bir araba gördük. İlk yerli araba Anadol'u merak edenler için fotoğrafladım. Araçla ilgili bilgileri içeren levha da diğer fotoğrafta.



  

Alışverişi yaptıktan sonra canım feci şekilde tiramisu istedi ama kalmamış. Bolulu Hasan Usta'da kazandibi yemek zorunda kaldım. Tatlı ihtiyacımı karşıladı karşılamasına ama tadını pek beğenmedim. Dr. Oetker kazandibiyi kendim yaptığımda bile daha güzel oluyor.



Taa AVM'nin girişinde Doğa Koleji'nin hazırladığı Lego Evi Erdem'in dikkatini çekmişti. Acelemiz var diyerek izin vermedim ama çıkışta da aynı yerden geçince bu defa engel olamadım. Hazır vakit varken de biraz eğlendi.


Bu arada bugün spordaki ilk günümdü. Pert vaziyetteyim. Detayları bir dahaki postta anlatırım. Görüşürüz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yukarıdaki yazıyla ilgili yorumunuzu alayım : )