28 Nisan 2013 Pazar

Huzur Sokağı'nın Necati'si Hakkında Bir Yorum

Taylan Güner... Huzur Sokağı'nda Necati karakterini oynuyor. Daha önce de televizyon dizilerinde oynamış bir tiyatro oyuncusu(ymuş) Ben kendisine ilk defa Huzur Sokağı'nda rastladım. Oyunculuğunu dört dörtlük bulmasam da bu arkadaşta "jön" olma potansiyeli mevcut. Zaten Türk sinemasının tarihine baktığımızda da jön oyuncular gerçek bir aktör olamamışlar. Fizikle götürmüşler işi yıllarca. Dolayısıyla Taylan Güner de yüzü, bakışı efendime söyleyeyim gülümsemesiyle bence bu dizide başrol oynamalıydı.



Dizinin halihazırdaki başrol oyuncusu Kutsi'yi Bilal rolüne hiç yakıştıramıyorum. 15 yaşlarında Huzur Sokağı romanını 7 defa su gibi içen biri olarak, benim hayal dünyamda Kutsi gibi bir Bilal yoktu. Necati gibi bir Bilal vardı : )  Kutsi bir şarkıcı... Oyunculuk deneyimi olabilir ama baş rol oynamaya yeterli değil; biraz yakışıklılık, biraz karizma, yüzünde farklı bir ifade olsa sineye çekilebilirdi. Ama o da yok. "Doktorlar dizisinde başrol oynadı ya" demeyin lütfen... Oradaki 10 başrol oyuncusundan sadece biriydi, diğerleri onu kurtarıyordu. 


Taylan Güner'in oyunculuk anlamında yeterliliği olmasa da dizide insanın gözü bu arkadaşı arıyor. Ama Kutsi'yi üç bölüm üst üste görmesek aklımıza gelmez. : )) Ayrıca Kutsi, ne Feyza rolündeki Selin Hanım'a ne de Şükran rolündeki Sinem Hanım'a yakışıyor. Bu iki bayanı fiziken kaldırabilecek kişi de yine Taylan Güner... Ben Taylan Güner olsam ve bu yazıyı okusam iyi gaza gelirdim herhalde : ))) Ama benim içimden geçenler bunlar...

 

Bu arada Huzur Sokağı dizisinde muhafazakar bir genci canlandıran Necati'ye stil danışmanlığı yapan bayan, Bilal'e de biraz el atsa iyi olur diye düşünüyorum. Tamam Bilal orta halli bir adam ama o kadar fukara değil... Biraz güzel giyinsin... Taylan Güner de lütfen bir aynaya baksın ve başrol teklifiyle gelen projelere imza atsın. Yani ben onu artık kıyıda köşede yan rollerde görmek istemiyorum. Son olarak romanın yazarı Şule Yüksel Şenler'in dizi hakkındaki yorumlarını çok merak ettiğimi söylemek istiyor ve sizi Taylan Güner'in diğer fotoğraflarıyla başbaşa bırakıyorum.









Dipnot: Bloğumu sürekli takip edebilmek için buraya tıklayarak Facebook sayfamı beğenmeniz yeterli... Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yukarıdaki yazıyla ilgili yorumunuzu alayım : )