18 Mart 2013 Pazartesi

B-Fit Benden Kaç Santim Götürdü : ))

Eveeet, geldik zurnanın zırt dediği yere. : ))) Bugün B-Fit'te 1 ayım doluyor sanıyordum fakat yarın son günümmüş ama ben söz verdiğim gibi bugün yeni ölçülerimi aldırdım. (B-Fit Cevizlidere ile ilgili post için buraya tıklayın.) Sonuç beklediğim gibi çıktı. Gece spordan sonra yediğim yemekler bana kırık bir karne olarak geri döndü : )) 

1 ayda yalnız 600 gram verebilmişim : )) 700 gram da yağlardan gitmiş, off çok güldüm : ))) Siz de gülün. Ama toplamda 21 cm. incelmişim. : )) Daha iyisi olamaz mıydı? Tabii ki olabilirdi. Neden olamadığını ikinci fotoğraftan anlayacaksınız. : ))




Aşağıdaki fotoğrafta benim spora başlamadan önceki ve sonraki beslenme şeklimi görüyorsunuz. Yani spora başlamış olmam ağzımdan mideme giden yoldaki yolcuları hiç değiştirmedi. Aksine kervana yeni arkadaşlar da katıldı. 

Daha önce bahsetmiştim. Spordan sonra yorulup gece 23.00'da yediğim nohutlar, fasulyeler, pilavlar, pizzalar vs. Ben bu ölçüleri bile beklemiyordum. Yiyerek zayıflamak buna deniyor herhalde : ))




B-Fit'i ve hocalarımı çok sevdim. Onlardan ayrılmak zor geldi. Özellikle sarı şeker Merih Hoca'mın ruhu beni takip ediyor gibi... Hafta sonu Erdem'le Kızılay'a gittik hatırlarsınız, burada söz etmiştim.

Burger King'de Merih Hoca'yı gördüm, yani gördüğümü sanmışım. Saçlar aynı Bilkent sarısı, aynı topuz, aynı kırmızı mont ve aynı spor ayakkabılar... Hamburger boğazıma kalıyordu. Masanın altına saklanasım geldi. Gittikten sonra düşündüm ki; neden saklanıyorum ayol? : ))) Hamburger yemek kötü bir şeyse o da Burger King'ten çıkıyor. Alalala dedim :))))

Bugün sordum, o değilmiş. Allah'ım B-Fit, hocalarım ve spor ne kadar içime işlemişse halisünasyon görüyorum artık : )

  

Hepsi bir tarafa boyun fıtığından kaynaklanan ağrılarım için gittiğim B-Fit, %100 sonuç verdi ve benim için mühim olan da buydu. Artık boynum ve kolum hiç ağrımıyor. Birbirinden güzel antrenörlerime teşekkürü bir borç bilirim efendim. : ) İnşaallah kontenjan açılır açılmaz pilateste yeniden buluşuruz.

Herkese iyi geceler...

1 yorum:

  1. bende bugun insallah basliyacam bakalim gorucez ne kadar fark edicek

    YanıtlaSil

Yukarıdaki yazıyla ilgili yorumunuzu alayım : )