30 Ağustos 2012 Perşembe

Clandras Su Kemeri

--Uşak 3--

 Uşak’ın hayran kaldığım yerlerinden biri de burası… Clandras... Uşak-Merkez’e yarım saat mesafede bir mesire yeri…  Bu köprü MS 2. yüzyılda yapılmış düşünebiliyor musunuz? Tam 19 yüzyıldır ayakta, sapasağlam. Yanında gürül  gürül akan bir şelale, altında bir nehir, sağında solunda ürkütücü kayalıklar


 Fotoğrafları büyük boyutuyla görmek için üzerine tıklayın ;)

 Erdem'im ve kayınpederim çok uzaktalar...




Objektifi biraz daha yaklaştıralım : )




Bebeğime kavuşmak için dağlar taşlar aşıyorum :)





İşte ben de onlarlayım : )






Aşağıya bakan korku dolu gözler...
  





Bebeğimin mağarası : )




Küçük oğlağımla...


Uşak’ın kapalı pidesi… İçinde her türlü ot var… Kayınvalidem ıspanak, ısırgan, kabak aklınıza ne gelirse koyuyor içine : ) Çok lezzetli… Yanına bir de çay yapıp Clandras’ın keyfini çıkardık.



Ben yaşamak için yiyenlerdenim. Nuh da bilakis yemek için yaşayanlardan... Hele memleketinin yemekleri oldu mu hayatta affetmez. : )

Uşak’taki herkesle köprünün ismi konusunda ihtilafa düştüm : ) Clandras’a Çılandıraz diyorlar : ))) Hayır, Clandras (K) ile diyorum, olmaz Çılandıraz diyorlar. Böyle gelmiş böyle gider diyerek itiraz ediyorlar. : ) Ama ben onlara fotoğraflarla da ispatladım Çılandıraz olmadığını : )
Bu doğallığı bozan bir tek şey var. O da elektrik santrali... : )


Daha fotoğraf vardı ama sunucu kabul etmedi : ) Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yukarıdaki yazıyla ilgili yorumunuzu alayım : )