24 Ağustos 2012 Cuma

Huzur Sokağı da Sonunda Dizi Oldu : )


Daha önce Facebook sayfamda da söylemiştim. Huzur Sokağı ortaokul yıllarımda belki ilk okuduğum kitaptır. Saymıştım, tam 7 defa okumuş, okumak ne kelime, su gibi içmiştim. Çok beğendiğim için arkadaşlarıma da zor kullanarak okutmuştum : ) Şule Yüksel Şenler’in ölümsüz eseri… Hakikaten çok güzeldi…

Şimdi ATV tarafından beyazcama aktarılmış. Bugün ilk bölümü yayınlanacak. Ayrıca başörtüsü ve tesettür meselesi ilk defa bir dizide irdelenecek. Neredeyse 20 yıl önce zihnimde canlandırdığım karakterler, mekânlar aynı olacak mı diye çok merak ediyorum. Oyuncularını duyduğumda kısmen şaşırdım. Bilal tamamdı, olmuştu. Kutsi Bilal’in yerine cuk diye oturmuştu. Zaten eşim de çok sever Kutsi’yi. Çok terbiyeli efendi çocuk diye… Kendisi gibi : ) Ama Feyza’yı pek sevmedim. Selin Demiratar bana hep soğuk gelir. Kenan İmirzalıoğlu’yla yıllar önce bir dizide rol almıştı bu kız… Oradaki Memeettt, Memeeet deyişine ifrit olurdum. Aklıma hep o hali geliyor : )


Sözün kısası, inşallah dizi aslına sadık kalınarak çekilir ve umarım vermek istenen mesaj rating kaygıları yüzünden amacından sapmaz. Bu konudaki tek ümidim, Şule Hanım’ın bu koşulla eserinin dizi film yapılmasına izin verdiği düşüncesi… Allah kerim… Ancak Şule Yüksel röportajlarında dizinin fragmanlarını görünce endişelendiğini söylüyor.
 




Şule Yüksel Şenler'in Şu Anki ve Gençlik Yıllarından Birer Kare

Not: Az kalsın unutuyordum. Yeşim Salkım da bu dizide oynuyor. Buna da şaşırdım. Çünkü yapımın ana fikri Yeşim Hanım’ın dünya görüşüyle örtüşmez. Allah’ım sen nelere kadirsin demek varken, “ey para olmaz ol” demek geliyor içimden : )  Romanda her yerinden şer akan kötü bir kadın karakter vardı. Herhalde onu oynuyordur. : )




Edit: Dizinin 1.bölümünün yayınlanma tarihi 24 Ağustos'tan 31 Ağustos 2012'ye alınmış. Ulusal bir kanal kesin yayın tarihi belli olmadan reklam yapmamalıydı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yukarıdaki yazıyla ilgili yorumunuzu alayım : )