25 Ağustos 2012 Cumartesi

Bu yaz Uşak'ta...

Bilmeyenler için eşim Uşaklı ya da nam-ı diğer aşıklar diyarı "Uşşak"lı. Ee doğal olarak artık ben de öyleyim : ) Uşak’ı ilk gördüğümden beri severim. Küçük ve şirin bir şehir…

Uşak İlçelerine Giderken Ayçiçeği Tarlaları
 Uşak şivesine de bayılırım. Otobüsle Uşak’a gittiğimizde daha Uşak otogarına iner inmez duyduğum “Yetişiveecen mi, hadi gidelim gali” gibi sözleri duyar ve çocuk gibi sevinirim Uşak’a geldiğime…


Bundan sonraki birkaç postumuz Uşak’la ilgili olacak. Çünkü bu yaz yıllık iznimizi Uşak ve Afyon’da kullandık. Kayınvalidemlerle beraber Uşak’ın en güzel yerlerini didik didik gezdik. Hepsini sırayla paylaşacağım.

Uşak’ta bulunduğumuz süre içinde 6 kere bu evlerin önünden geçtik, hepsinde bir problem oldu, fotoğrafını çekemedim. Ama inat ettim. Uşak’tan ayrılırken özellikle oraya gidip restorasyonu yeni tamamlanmış tarihi Uşak evlerinin fotoğrafları çektim.


Biz Bu Gazoz Kapaklarına İlik Derdik. Erkek Kardeşim Çok Oynardı. Uşak’ta Hediyelik Eşya Dükkânında Gazoz Kapakları Satışta!
İsmi Güzel Kendi Güzel, Adını Minaresinden AlanTarihi Uşak Burma Camii




Tarihi Bir Han



Kayınpederimin Tütün Sarma Makinesi Desem Yanlış Olur : ) Çünkü Sarmıyor Kendi Tütününü Kendisi Dolduruyor.  Biraz Tiryakidir de Kendisi : )




Not: Bazı fotoğrafları korumadım. İşine yarayacak olanlara armağan olsun ama diğerleri cısss : )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yukarıdaki yazıyla ilgili yorumunuzu alayım : )