25 Ocak 2013 Cuma

Oğlumun İlk Karne Heyecanı

Bugün Erdem ilk karnesini aldı. Okumayı yazmayı öğrendiği için karneyle birlikte okuma belgesi de aldı. Fotoğrafta gördüğünüz belgeyi de işi gereği annesi hazırladı. Fotoğraf makinemi böyle bir günde evde unuttuğum için kendimi tebrik ediyorum. Allah'tan Nihan ve muhteşem telefonu yanımızdaydı. Asıl karne fotoğrafları onda. Aldıktan sonra buraya ekleyeceğim.

 
Karne benim karnem değildi, okuma yazmayı da ben öğrenmedim ama öyle heyecanlıydım ki... Bütün anneler gibi... Gözlerimin dolmasına engel olamadım : ) Erdem çok duygusal bir çocuk... Kime çekmiş bilmiyorum : ) Öğretmenine sarıldı ve ayrılmak istemedi.




Funda Öğretmen'e tarifsiz bir sevgisi var. Anasınıfı öğretmenini de çok seviyordu. 1. sınıf öğretmenini de aynı bağlılıkla çok seviyor. 

 

İnşallah hep böyle devam eder. İnsanları sevmesi çok güzel, hep sevgi aşıladım ben ona ama üzülmesinden çok korkuyorum. Anne olanlar beni anlayacaktır.


Karneler dağıtıldıktan sonra herkes gitti ama annesi çalıştığı için Erdem de okulda kalmak zorunda kaldı : ) Müzik öğretmeni (sağdaki) okuldan ayrılıyormuş. Hatıra fotoğrafı çektirelim dedik. Soldaki de bilgisayar öğretmeni... Erkek öğretmenlerine bayan öğretmenlerine yapıştığı gibi yapışmaması, sarılmaması dikkat çekiyor : )

 

 Onlar da gittikten sonra personelden Esma Hanım'ın kızıyla uzun uzun dehliz oynadılar.


 Liva Su çok hanım hanımcık bir kız... Çok sevimli, anasınıfına gidiyor. Oyundan sıkıldıktan sonra Erdem koca bir dönemde öğrendiklerini, okuma yazmayı Liva Su'ya öğretmeye kalktı : ) Onları izlerken çok güldüm. "Söyle bakalım Liva Su nane de kaç N sesi var?" diye soruyor öğretmen edasıyla... : ) Liva Su da çaresiz garibim, Erdem'e ayak uydurmaya çalışıyor, "5 tane" diyor : ) Erdem kızıyor. "Az önce öğrettim ya, kaç kere söylücem iki tane ikiiiii" : ) diyor.


Sonunda haklı olarak Liva Su isyan etti. " Ama ben okumayı bilmiyorum ki Erdem" dedi ve öğretmencilik de orada bitti. Karne verildikten sonra öğretmeni ve Erdem sözleştiler, Facebook'tan konuşalım diye... Ama sen yazacaksın ve sen okuyacaksın dedi öğretmeni. Erdem de tamam dedi.


Akşam olduğunda Facebook'ta Erdem öğretmenine yazmaya başladı. Ta ki  Hoca Hanım'ı bıktırana kadar... Bu yarı yıl tatilinde benim çekeceğim var : ) Çok özleyecek... İşte Erdem'in çat pat okuma yazmasıyla öğretmeniyle konuşmaları... : ) E'ler Erdem'i Ö'ler öğretmenin yazılarını simgeliyor :D Bunu söylemem ayıp olmamıştır inşallah. Belki anlamayanlar olabilir dimi insanlık hali :))


Ama gitti :))) Erdem'e kalsa sabaha kadar konuşabilirdi :))) İlk defa karne alan bütün öğrencileri tebrik ediyorum. İyi akşamlar hepinize...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yukarıdaki yazıyla ilgili yorumunuzu alayım : )