1 Eylül 2015 Salı

Gecelerden Derleme :)

Merhabalar,
Geçen gün spor tesettür kombinler postunu yazarken söylemiştim.
 "Daha sonra da abiye kombinlerimi paylaşacağım" diye...
Sonra ayırdığım fotoğraflara bir baktım.
Benim düğünlerde, bayramlarda giydiğim kıyafetlerin hiçbiri abiye değil. :)))
Şu an yazıyorum ama bu posta hala başlık bulmuş değilim.
Yazarken gelir herhalde aklıma.
 
Kübra'nın düğününde giydiğim kıyafetle başlayalım.
Onun düğün fotoğraflarını paylaştığım postta da bunu göstermiştim sizlere.
Kübiş'imin düğün fotoğraflarını görmeyenler buraya tıklayabilirler.
Bu mor kıyafet A.R.S Butik...
 
 
 
 
 
Aynı düğünde eşim (size göre sağdaki) ve kardeşimle... (Size göre soldaki) 
 
 
Ve kuzenlerimle... İşte onların ki gerçek birer abiye... : )))
Ben neden böyle süslü, şatafatlı, pullu, payetli abiyelerin içinde rahat edemiyorum, bilmiyorum.
 
 
 
 
Kuzenimle Kübra'nın kına gecesinden...
O yine abiyeli, bense etek bluz : )
Aslında etek-bluz da çok tarzım değil ama o gece giyecek bir şey bulamayınca evden şifon bir etek ayarladım. Arkadaşım da sağ olsun kendi gardrobundan bu bluzu seçti benim için.
Şalım da babaannemden hediye...
Ayşe'ciğim de mint yeşili elbisesiyle çok güzeldi. 
 



Bir kadınlar matinesi gecesi...
Turuncu, asimetrik kesimli bu tunik bana yıllarını verdi resmen : )
Seneler önce Tekbir Giyim'den almıştım.
O zamanlar sadece bu marka vardı tesettür giyim sektöründe. Şimdi yolunu unuttum.
Rakipleri, alternatifleri çoğaldı ve bence kendilerini, marka kimliklerini geliştiremediler.
Modellerini de beğenmiyorum zaten.
Fakat tesettür giyim sektörüne ilk adımı atan onlar olduğu için takdir etmek lazım. 
Çünkü onlardan önce diz boyu bile bir tunik bulmak imkansızdı.
Yaşlıyım ben, siz bilmezsiniz eski günleri.:)
Umarım, tarzıyla, çizgisiyle, yeni modelleriyle bu çarkın içinde eriyip gitmezler.
Bu arada aşağıdaki fotoğrafta A.R.S Butik'te tanıştığımız hemşehrimleyim. :)
Kendisi de çok şık ve şekerdi o gece.


 
Zahide ve Hayriş de vardı tabii orada...
 



İşte en abiye elbisem... Boncukları var, hem de sallanıyor önümde : ))
Ne de olsa sünnet annesiydim o gün canım. :p
Bu elbise de A.R.S Butik'ten...
Oğlumun sünnet postu için buraya tıklayabilirsiniz.
 


 

 İki gün önce giydiğim nota ve porte desenli bu tatlış şifon elbisemi göstereyim.
 Bir akrabamızın kızının düğününde giydiğim bu elbiseyi mahalledeki terziye diktirdim.
Çok sevdiiim.




Görüşmek üzere...
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yukarıdaki yazıyla ilgili yorumunuzu alayım : )