30 Ağustos 2015 Pazar

Spor Tesettür Kombin Örnekleri

Merhabalar,
Artık bloğu çok boş bırakmak istemiyorum. O yüzden elimde ne var ne yok, yayınlamaya çalışacağım. Bu postta da ilkbahar-yaz döneminde giydiğim spor kombinleri seçip topladım. Çok fazla bu işlerden anlamasam da belki kararsızlara fikir verir. :)
 
İlk fotoğraf oğlumla gittiğim sinema salonundan...
Kış sonu bahar başlarıydı. Yıkayıp yıkayıp kullandığım hiç eskimeyen  fiyonk baskılı tuniğim T-Box...
 
 
 
 
Yine oğlumu basketbol antrenmanına götürdüğüm günlerden biri...
Hidayet Türkoğlu Spor Okullarındayız.
İçinde çok rahat ettiğim lacivert salaş tunik Setrems.
Boyu diz altı olduğundan dar pantolonla giyebiliyorum.

 
 
 
Bu yazın başında en çok kullandığım yazılı tuniğim...
Erdem'in sınıfının yıl sonu kahvaltısındayız.
Koton'dan çok uygun fiyata almıştım. Çok soran olmuştu bunu.
Artık buradan herkese genel bir cevap olsun. :)

 
 
 
A.R.S Butik'in sevimli sahibesi ve benim can arkadaşım Zahide ile İpekevi şal almak için gittiğimiz  Bursa kaçamağımızdan...
Onu yine salaş kıyafetlerinden biriyle görüyoruz.
Üzerimdeki kalpli tunik yine senelerin kıyafeti... :)
İpekyol...
Beyaz kot pantolon T-Box.

 
 
 
Ramazan'daki Beypazarı gezimizden... Beypazarı gezisinin ayrıntıları için buraya tıklayabilirsiniz.
Pembe penye tuniği 10 liraya mahalle arasından bir tunikten almıştım. :)

 
 
Bu da Ramazan'dan...
Ferace eşimin en sevdiği kıyafet... :)
Ben de yerine göre feraceyle gayet rahat ediyorum.

 
 
Bir sonraki postta da abiye ve spor şık modellerden bir demet yayınlayacağım. : ) O zamana dek kendinize iyi bakın. :)
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yukarıdaki yazıyla ilgili yorumunuzu alayım : )