30 Ağustos 2015 Pazar

Kuğu Gibi Bir Gelin ve Düğün Fotoğrafları

Merhaba, mutlu mutlu Pazarlar dileyerek hemen mevzuya giriyorum. Geçtiğimiz aylarda kuzenlerimden biri daha dünya evine girdi ve ben onun düğün postunu yazmaya bir türlü fırsat bulamamıştım. Profesyonel fotoğrafçının çektiği düğün fotoğraflarına bayıldım, onları sizlerle paylaşmak istedim. Buradan Coşkun Photography'i  tebrik ediyorum. Gerçekten çok iyi iş çıkarmışlar. Tabii bunda malzemenin payı da çok büyük : ))
 
Kübra, daha önce düğünü, kına gecesi ve yeni gelin evi postuyla yazdığım, bloğun en çok okunan 3 yayınının kahramanı Ayşe'nin bir küçüğü... Daha önce diğer kuzenim Merve'nin düğününde gelin çiçeğinin Kübra'nın kaptığını söylemiştim. Adet yine bozulmadı ve Kübra da evlendi. Fotoğrafların hepsi birbirinden şık, birbirinden güzel... Hangi fotoğrafla başlayacağıma, nasıl bir sıraya koymam gerektiğine bir türlü karar veremiyorum. Siz şu anda elinizde ne varsa bir kenara bırakın, böyle güzel bir tatil gününde arkanıza yaslanın ve bu görsel şölenin tadını çıkarın. Her karede bir maşallahı demeyi de unutmayın lütfen. :) Haydi Bismillah...
 
 
Tüm asaletiyle, zarafetiyle, letafetiyle Kübra'm...
 
 
 
 
Duvak ve rüzgarın lirik dansı...
 
 
 
Masumiyet bundan başka ne olabilir ki?
 
 
 
Damadı da tek başına görmeliyiz. Kuzenim diye veya güzelliği bana çekmiş diye söylemiyorum katiyyen ama damat beyi böyle sıra dışı bir güzelliği (kandırdığı için de demiyorum :) evliliğe ikna ettiği için yürekten kutluyorum. Ama damadımız da çok beyefendi ve her yönüyle dört dörtlük maşallah. Öyle olmasaydı vermezdik Kübra'mızı pek tabii ki...

 
 
 
Bir kuğu olsam... 



 
Çok başarılı bir yakın çekim daha...

 
 
 
 Aşk, sadakat ve bağlılık...
 

 
 
 Hayatınız hep böyle renkli olsun...

 
 
 
Mutlulukları gözlerinden okunuyor. Tabii siz göremiyorsunuz : )

 
 
 
İşte bundan sonraki hayatlarının temsili fotoğrafı...
Bundan böyle birinin sendelediği her an, tam düşecekken yanında diğeri olacak.



 
Her kadın biraz çocuktur.


 

 
Sanırım, bu dünyanın en değerli ve en manalı busesi...
 


 
Porselenim, mermerim... Milyon kere maşallah.


 
 
Elleriniz ellerinizden, gözleriniz gözlerinizden, kalbiniz kalbinizden, aklınız birbirinden bir an dahi ayrılmasın. Kübra ve Ahmet'e ömürlerince mutluluk diliyorum.



 
Ben de böyleydim Kübişimin düğününde...
Tabii gelinin güzelliğinden herkes flu kaldı, kimse görünmedi ama olsun. :)

 
 
Görüşmek üzere... Sevgiyle kalın...
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yukarıdaki yazıyla ilgili yorumunuzu alayım : )