21 Ocak 2015 Çarşamba

Kuzenim Merve'min Düğünü...

Merhaba,
Çok çok uzun ara verdim, biliyorum. Sürekli takipçilerimden özür diliyorum :(
O kadar çok şey birikti ki sıraya koydum postlarımı...
Neredeyse 6 ay önce evlenen kuzenim Merve'nin düğünü ile başlıyorum. : )

Henüz evdeyiz. Merve ailedeki tüm bekarların  ismini tek tek yazarak darısı başına listesini dolduruyor.  : )





Oğlumla gelin hanım....





Kendimle başlayalım. Özler Düğün ve Balo Salonu'nun girişindeyim.
 Salon Ankara-Pursaklar'da...

Kıyafetim canım arkadaşım Kokoş'umun yeni açtığı A.R.S. Butik'ten...




Henüz düğün başlamadan bekleme salonunda gelin ve damadı yorgunluktan bitap düşmüş halde yakaladım. Malum kuaför, fotoğraf çekimi vs. onları hayli yormuş.




Diğer kuzenlerimle...




Düğünümüzün sürpriz konuğu Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan, Eşi Emine Erdoğan ve Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek oldu. Davetlilere kısa bir kutlama konuşması yapan Erdoğan, 3 çocuk tavsiyesini yineledikten ve takılarını taktıktan sonra aramızdan ayrıldı.


Merve'm ve eşi çok çok çok heyecanlıydı.

Yine kuzenlerimle...



Düğün ikramları...




Ve tabii ki eşimle...




Gelinimizin çiçeği...


Gelin ve damatla...




Onlardan önce evlenen Ayşe-Mehmet çiftiyle biz... Burada beklediğimiz bebek şimdi kucağımızda....





Gençlerle topluca...




Benim düğünümle başlayan geleneksel çiçek atma olayı Merve'nin düğününde biraz şaibeli geçti.
 3 defa atılan çiçek bir şekilde diğer kuzenim Kübra'nın eline geçti. : ) Biz de şimdi Kübişimizden haber bekliyoruz.




 Yine kuzenlerimle...




Merve'me ve eşi Abdurrahman'a sevgilerini ilk günkü gibi korumalarını, mutlu, huzurlu, sağlıklı bir ömür diliyorum. Seni seviyorum Merve'mmm.





2 yorum:

  1. Oldukça elit bir düğün olmuş anlaşılan :) Pursaklar denilince daha ilgiyle okudum ben de Pursaklar da oturuyorum :) Hayırlı olsun inşallah

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Pembe Kreasyon... : )

    YanıtlaSil

Yukarıdaki yazıyla ilgili yorumunuzu alayım : )