10 Mayıs 2014 Cumartesi

Lise Arkadaşlığı Başka mı? Tam 17 Yıl Sonra...

Merhabalar,
Bloğa yazmayalı neredeyse 4 ay olmuş. Bu gün o kadar hareketli geçti ki, yazmasam olmazdı.
Liseden sonra üniversiteyi kazanıp İstanbul'a yerleşen bir arkadaşım Ankara'ya geldi. 
Tam 17 yıl sonra görüştük. İstanbul'da bir lisede müdür yardımcılığı görevini başarıyla ifa eden Fatma, Kokoş'la ortak arkadaşımız...
"Fatma geliyor" diye, Kokoş'um aradı beni ve bugün buluştuk.

Buluşma yerimiz Kızılay'dı. Uzun zamandır Kızılay'a da gitmiyordum. İyi oldu. 
İlk durağımız olan FLZ Cafe'de bir şey yiyip içemedik.
Zira alkol varmış. FLZ'nin tuvaletinde çektik bu selfieyi : )




Kokoş ve ben yine aynı yerdeyiz : )




FLZ'den çıkıp helal gıda yiyebileceğimiz bir yer aradık. :))))
Fatma boş durmadı, bizi fotoğrafladı.




İşle alakalı telefon görüşmelerim zinhar kurgu değil, hiç rahat bırakmadılar. 




 Bu fotoğrafta şarkı söylüyor gibiyim. Kokoş bana kızıyor. Mekan beğenmiyorum diye galiba. Hatırlamıyorum : )




Sonunda bir yer bulduk. Girişi rüzgarlıydı. Boyun fıtığım var malum.
En kuytu masayı çektik. Yiyip içtiklerimizi fotoğraflamayı unutmuşum.
Sohbet öyle güzeldi ki... Birçok şey unutuldu.
Buradan elimizde sadece Kokoş'un bu muhteşem görüntüsü var. :)





Yemeği yedikten sonra çay içmek için gittiğimiz bir cafe...
 Burası üçüncü mekanımız...
 Bir ara Kokoş dudak kremini çıkardı. Fatma'nın "Aaa, aynısından bende de var" demesiyle bende de olmasına şaşırarak bu kareyi ölümsüzleştirmek zorunda kaldık : )




Fatma'yı çok özlemişiz. Liseyi, Muradiyeli günlerimizi de çok özlemişiz. 
Öyle çok çene yapmışız ki, şu anda çok konuşmaktan sesim kısık... :)
Kokoş erken kalktı. Biz Fatma'yla biraz daha takıldık. 
Eşimden bir çay içimlik daha izin istedi tabii :))
Sonra evli evine, köyü köyüne...

Haydi görüşürüz.


4 yorum:

  1. Bu Fatma ,, Fatma kanmaz'mı yoksa !

    YanıtlaSil
  2. gülerim bayıldım bu kadar sade ve hisli,; sanat filmi gibi olmuş.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak biri seni tanışmış Fatma'cığım : ))

      Sil

Yukarıdaki yazıyla ilgili yorumunuzu alayım : )