3 Aralık 2013 Salı

Kokoş ile Küçük Bir Kaçamak : ))

Merhaba,
Son aylarda yok taşınmaydı, yok kazaydı, yok hastalıklarımdı derken gerçekten çok zor günler geçirmişim.
Neyse ki arkadaşlarım, dostlarım, annem, babam yalnız bırakmıyorlar.

Dün ahiretliğim, eski dostum, canım arkadaşım, kardeşim Kokoş'la Ayrancı'daydık.
Ufak bir işimiz vardı.
İşimiz bittikten sonra Erdem'in çıkış saatine kadar herhangi bir yerde biraz takılalım dedik.




Aşağı Ayrancı'da Cafe Aslı burası...



Ne yiyeceğimize uzun süre karar veremedik. 
Uzun konuşmalar sonucunda mantıda karar kıldık.
İkimizin de ömrümüzde yediğimiz en büyük mantılardı bunlar...
Bir kaşığa iki mantı zar zor sığıyordu desem abartmış olmam : )
Nitekim ben hepsini bitiremeden şiştim : )
Bu mini yemekte Kokoşumla ortak bir noktamızı da keşfettik.
İkimiz de mantıyı ekmekle yiyoruz. : ))




Yemeklerimiz gelmeden önce Kokoş'un kolyelerine takıldım her zamanki gibi...
Ahiretlik arkadaşım, canım kardeşim adımı boynunda taşıyor diye sevindim ilk anda : )))
Sonradan hatırladım annesiyle adaş olduğumuzu : ))
Bu iki kolye de annesinin düğününden kalmaymış.
Ne kadar güzeller değil mi?





Bundan böyle Kokoş'la her buluşmamızda sizlere tesettür kombin önerisinde bulunacağım.
Zira  bu kız moda ikoncanı gibi : ))

Kombin konusunda çok yetenekli ve çok zevkli...
Ben hiç ona çekmemişim : ))
İşte bakın; lacivert ile yakut yeşilini böyle kombinlemiş.




Farklı açılardan da bakalım : )
Maşallah da diyelim lütfen : )






Ve fotoğraf makinesini yanına almayı unutan bloggerınız : )
İlk defa cep telefonu fotoğraflarıyla post hazırlıyorum : )





Daha önce de söylediğim gibi 
Kokoş bana ilaç gibi, moral deposu gibi geliyor.
Onu çok seviyorum.
Allah dostluğumuzu ebedi kılsın..

Görüşürüüüüüzzz... : ))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yukarıdaki yazıyla ilgili yorumunuzu alayım : )