9 Kasım 2013 Cumartesi

Taurus AVM ve Angry Birds Macerası

Güzel Ankara'mızın nur topu gibi bir AVM'si daha oldu. 
Her ne kadar evime yakın olduğu için buna sevinsem de AVM fazlalığı ve
 trafiğimizi felç ettiği için de üzülmemek elde değil...

Biz de merak edip gittik Konya Yolu üzerindeki Taurus'a...
Aslında daha sonra da gidebilirdik ama
1 ay önce yapılan Angry Birds reklamlarından dolayı Erdem başımızın etini yedi.
Yani asıl amacımız Angry Birds'tü.
Erdem'le babası bu macerayı yaşamak için hemen sıraya girdiler.




Çok büyük bir AVM Taurus..
Etkinlik yemek katında olduğu için sadece bu katın fotoğrafını çektim sizin için : )



Babamız sırada beklerken biz kızgın kuşlarla fotoğraflar çektirdik.




Fotoğraf sahnesinde de çocuklar sıraya girmişti : )




Aksilik bu ya; ben de Erdem'i yemyeşil giydirmişim.
Tüm dekorun içinde kayboluyordu çocuk : )))




Ve sıra bizimkilere geldi.
Baba-oğul atış yapıp domuzları öldürecekler. :))
Taktik veriyorlar birbirlerine...





Ölümüne susayan hayvanlar...
Sağdaki abla da neden poz vermiş objektifime anlayamadım : )




İşte 1 aydır Erdem'in beklediği o an... : )))
Babasını beline sıkıca sarıldı.
Çekiştirdikçe çekiştirdi adamı...
Toplamda bir domuz vurabildiler : ))




Yavrucuğumla benim de bir Angry Birds anım olsun istedim.
Henüz hastalığımdan kurtulamamış haldeyim...
İlginçtir 13 gün oldu ama gribim hala geçmedi :(




Taurus'ta ilk yemeğimiz ve lakin son olmayacak gibi görünüyor : )
Ne de olsa evimize tam 10 dakika...




Haydi görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yukarıdaki yazıyla ilgili yorumunuzu alayım : )