29 Kasım 2013 Cuma

Eskimeyen Eski Dostlarımın Ziyareti...

Merhabalar,
Bugün iş arkadaşlarım, aradan zaman geçmesine rağmen,
eskimeyen eski dostlarım, aynı zamanda Erdem'in en sevdiği öğretmenlerinden ikisi geldi ziyaretimize...

Erdem her misafire olduğu gibi onların da gelişinin saatlerini saydı... 
Üstelik bir de sevdikleri olursa vakit geçmek bilmiyor onun için...



Esmer olan Erdem'in ilk öğretmeni, ana sınıfında ona kucaklarını açan Fatma Öğretmen,
benim de Facebook'taki sohbet arkadaşım : )) 
Facebook'taki özel mesaj bölümünden o kadar çok sohbet ediyoruz ki, bazen 2 saati geçiyor : )

Sarışın olan da Erdem'in eski Beden Eğitimi öğretmeni, aynı zamanda da uluslararası olimpik
boks hakemi Berna Yurtsever...
Türkiye'nin kadın tek olimpik boks hakemi unvanını elinde bulunduruyor.
Birazdan maç esnasındaki fotoğraflarını da görünce inanamayacaksınız.


Gelirken bana cici cici hediyeler almışlar, 
postun sonlarına doğru paketleri hep beraber açacağız : )




Onları biraz beklettikten sonra sofrayı hazırlayabildim sonunda... : )




Soframıza yakından bakalım mı?
Muffinlerim ilk denememdi...
Bence güzeldi tadı, umarım misafirlerim de beğenmiştir.
Şirin muffinlerimin tarifi için buraya tıklayabilirsiniz : )
Kıymalı böreğim de her zamanki klasik kıymalı böreğim işte : )





Fatma Öğretmen ekler sevdiğimi bildiği için bana ekler de almış, canım benim...
Nereden almışsa çok taze ve lezzetliydi. Otururken 6-7 tane yedim herhalde : ))
Bu aralar bana hep ekler geliyor, bayılıyorum. : ))
Geçen gün de hatırlarsanız Kokoşum getirmişti.
Hatırlamıyorsanız buraya tıklayın : ))






Bu arada Erdem eski öğretmenlerini hiç rahat bırakmadı.




Yemekten sonra salona geçtik.
O da ne? Koskoca erkekleri dövüştüren Bernacığım file çorap ve pullu ayakkabı giymiş : ))
Çok zarif görünüyordu. Siz de görün istedim : ))
Niye buna bu kadar şaşırdığımı az sonra anlayacaksınız.




Nerede yukarıdaki cicili bicili, hanım hanımcık kııııızz,
nerede aşağıdaki zebellahları dövüştüren sert hakem??? : )))




Normal şartlarda bir bayanın bu iki dev adamın arasına girip 
üstelik boks yaparlarken onlara hakemlik yapması biraz zor 
ama Berna'nın genlerinde var.
 Babası da eski boksörlerden...




Bakın işte Erdem'le gayet normal bir kız gibi duruyor haha : )))
Bu arada Berna'nın neden yüzünü kapattıysam, o dünyaya mâl olmuş bir sporcu...
Demek ki bir an içimizden biri sanıp saklamışım yüzünü... : ))





Hediyelerimi merak ediyorsunuz değil mi?
O tatlı paketlerin içinden bu tatlılar çıktı.
Her iki arkadaşıma da zarafetlerinden ötürü teşekkür ediyorum.
Zahmetler etmişler ama çok beğendim yani :D




6'lı mutfak bambu havlu setinin içinden çıkan rengarenk havlular nefis kokuyordu. : )




Porselen kaşıklığımın deseni de bir harikaydı. : )





Bu arada Erdem ana okulu öğretmenini hiç rahat bırakmadı.
O da çocuklara o kadar alışık ki bu durumu hiç yadırgamadı.
Ben olsam, anne olduğum halde "Alın şu yapışkanı başımdaaaaan" diye çığırırdım : )))





  
Akşam oluyor, gitme vakti gelmeden bir kare daha fotoğrafımız olsa iyi olur diye düşündük : )





Maçlar için durmadan Brezilya senin Rusya benim
yurt dışına çıkma lüksüne sahip olduğu yetmiyormuş gibi,
bayram tatilinde de keyfe keder İspanya turuna gitti Bernacık...
Kürkünü beğenenler olabilir, nereden aldığını söyle de gidip alsınlar dedim.
Bu şık kürkü Madrid'tenmiş maalesef. :))
Yani beğenenlerin işi biraz zor : ))




Veda zamanı... 
Uzun uzun kapı sohbeti..
Erdem'in gitmesinler diye kapıyı kilitlemesi vs : ))




Evden çıkmaları ve benim kapıyı kapatmamla Erdem'in gözlerinden yaşların boşalması bir oldu :(
Neye uğradığımı şaşırdım bir anda....
"Ama ben öğretmenlerimle takılamadım ki hemen gittiler.
Sen daha çok konuştun, hatta hep sen konuştun, ben öğretmenlerimle konuşamadım,"
diye diye inci gibi gözyaşı döktü.

Teselli edip susturana kadar canım çıktı : )
Öğretmen sevgisi böyle bir şey demek ki...

Bugünlük de bu kadar....

Görüşmek üzere, sevgiler...



Not: Müjde...! Erdem'in Fatma öğretmeniyle yukarıdaki arbededen sonra öğretmeninin kulağından düşen küpesi koltuğun arasından çıktı.













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yukarıdaki yazıyla ilgili yorumunuzu alayım : )