31 Ekim 2013 Perşembe

Zeytinyağı Mucizesi; Selesta Life Saf Zeytinyağı Sabunu


Merhaba,
3 gündür griple savaşıyor, boğuşuyor, cebelleşiyor ve işteş fiil gerektiren tüm davranışlarda bulunuyorum.
Annemler bana bakmak için geldiler, bizde kalıyorlar, yediriyorlar, içiriyorlar. : )
Bütün bunlar olurken postlarım da birikti tabii...

Aslında bu sabuna blogda yer vermeyecektim. 
Fakat çok beğendim Selesta Life Saf Zeytinyağı Sabununu...
Vatana, millete bir hayrım daha dokunsun diye paylaşayım dedim... : )


Son zamanlarda buralarda adını sıkça duyduğunuz Semra Teyze'nin hediyesi bu sabun bana...
Semra Teyze'nin saçları ilerleyen yaşına rağmen yumuşacık ve kalın telliydi.
Şampuanını sorduğumda şampuan kullanmadığını zeytinyağlı sabun kullandığını söyledi.
Ben de gittikçe azalan ve incelen saçlarımdan şikayetçi olduğum için denemem için bana hediye etti, 
sağ olsun.

Fotoğraf Alıntıdır...


Bir-iki yıkama sonra saç tellerimde kalınlaşma ve dolgunluk görünce çok şaşırdım.
Bu kadarını beklemiyordum.
Son iki fotoğrafı da aldığım Selesta Life 'ın internet sitesini inceledim.
Zeytinyağlı şampuanlar da varmış.
Denersem onu da size bildiririm. : )

Fotoğraf Alıntıdır...


Eskiden annelerimiz yağlı ellerinizi saçlarınıza değmeyin, bit yapar derlerdi.
Şimdi zeytinyağlı sabun ve şampuanlarla saçlarımız sağlığına kavuşuyor. : )
Bu sabunu nerede bulabileceğinize gelince;
AVM'lerdeki büyük aktarlarda sizleri bekliyor...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yukarıdaki yazıyla ilgili yorumunuzu alayım : )