19 Ekim 2013 Cumartesi

Kurban Bayramı 2. Gün (Babaannemler :)

Bayram sonrası herkese merhaba!
Kurban Bayramlarının 1. günü kurban kesimi, et doğrama ve dağıtma şeklinde
geçtiği için biz de ziyaretler 2.gün başlar.
Dolayısıyla da bloğa konu olacak malzemeler de 2. günden itibaren ortaya çıkar.

Son kan tahlillerimde demir depolarım bomboş çıktığı için demir hapı kullanıyorum.
Eti sevmediğim halde, bu hastalık ve doktor tavsiyesi yüzünden
 son 15 gündür 33 yıllık hayatımın toplamında yediğim kadar et yemişimdir. : )
Üstüne kurban bayramı da gelince et düşüncesi bile ruhsal dengemi bozmaya yetti.
Yine kendi kendimin doktoru oldum ve eti unutup babaannemin muhteşem baklavalarını yemek üzere 
şıkır şıkır giyinip yola çıktık.
Bu bayram yeni bir şey almadım.
Üzerimde gördüklerinizin hepsi geçen yıldan kalma...
Parçaları birbirine uydurmaya çalışıp aktım bayramlara... : ))




Tüm günü babaannemlerde geçirdik. Nedenini fotoğrafa bakınca anlayacaksınız : )
Baklavacıların bile babaannemden tarifini istedikleri, tadına doyulmaz gül baklavası...




Yakından bakalım : )




 Erdem'in sweatshirtünü ve hırkasını çok severek aldım. Çok da yakıştı kuzuma bayramlığı... : )




Saatini de geçen bayram almıştık. Yine LC Waikiki...




Babaannemin menüsü çok zengindi her bayramda olduğu gibi...
Yoğurt çorbası, yaprak sarması, nohut, pilav ve tabii ki keşkek...
Her bayram yapar ama ben daha bir kaşık bile yemedim.
Herkes bayıla bayıla yiyor bunu...





Kuzenlerin bir kısmıyla ilk defa denk gelemedik. 
Her zaman curcuna gibi olan bu ev bu bayram çeşitli hastalıklar ve doğumlar yüzünden sessizdi.
Ayşe evlendiği için sonradan eşiyle geldi tabii... : )
İlk bayram ziyaretlerinde heyecanlıydılar.
Gelelim kızların kıyafetlerine...
Sağ ve sol baştaki kardeşler genelde uzun tek parça elbiseyi tercih ederler. 
Yine çizgilerinin dışına çıkmamışlar.
Ortadaki yaşı onlardan daha küçük kuzen de spor giymiş haliyle... : )




 Detaylara bakalım...







Gelelim ailemizin yakışıklılarına...
Bilal'in bej ve kahve tonlarından oluşan kıyafetleri dikkatimi çekti tabii ki...
İlgililer için söylüyorum. Karum'da bir mağazadanmış. : )
Kardeşiminse sarı ve yeşil kombiniyle ortaya çıkardığı şıklık polo ve mudo karışımı...




Erkek kuzenlerin en küçüğü...
Gözlüğüyle bu yaşta zevk sahibi olmaya başlamış küçük bey...





Gecenin 1'i oldu biz hala babaannemlerdeyiz.
Eşim son aylarda öyle yoğun çalışıyor ki
bu bayram kıyafetleriyle bile rahat olmak istedi ve sipspor giyindi. : ))



Bayramın 3. günü postuyla görüşmek üzere...








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yukarıdaki yazıyla ilgili yorumunuzu alayım : )