6 Eylül 2013 Cuma

Evrim'ciğimin Doğum Günü : ))

Uzun bir aradan sonra harika bir doğum günü partisi ile sizlerle buluşmamın nedeni, yine uzun bir aradan sonra aylardır görmediğim arkadaşlarımla buluşmamdır efendim. 
Evet, bu bildiğimiz şaşalı,  devasa ya da eğlence dolu bir doğum günü kutlaması değildi ama artık aynı ortamı paylaşmayan insanların bir araya gelmesi ve mekanın arkadaşlıkta bağlayıcılık özelliği olmadığını gösteren bir buluşmaydı. 

Blog takipçilerinin yakından tanıdığı Nihan'cığımın organizasyonuyla gerçekleşen doğum günü kutlamasının esas kızı yine blog takipçilerinin yakından tanıdığı ve yüzünü hiçbir zaman saklamak istemeyen arkadaşım Evrim'ciğimdi. O kadar güzel bir akşamdı ki Nihanların erken kalkmasına rağmen biz kalanlarla gece bitmek bilmedi. Çok geç saatlerde eve döndük.


Hemen başlayalım. Ben söylemesi ayıptır sonunda alabildiğim yeni arabamla ilk kez trafiğe çıkmanın heyecanını yaşayarak gittim. Evrim'in evini bilmediğim için Nihan'ı ve diğer arkadaşımızı bekledim. Bu arada blogda Evrim ve Nihan'dan başka kimsenin ismini de vermiyorum, fark etmişsinizdir herhalde...  : ) Biz arabayı park ederken de ev sahibi Evrim Hanım bekar evine yeni geliyordu. : )Yani biz ev sahibinden önce eve ulaşmıştık. Dikiz aynasında koşturarak bize doğru gelen Evrim'i görünce ne kadar özlediğimi anladım. Bir şey daha dikkatimi çekti ama onu burada söylemeyeceğim : ))


Aşağıdaki fotoğrafta ne kadar mutlu olduğunu görüyorsunuz. Bizi görmek ona, onu görmek bize, birbirimizi görmek hepimize çok iyi gelmişti. Çok mutluyduk.
Kendi adıma konuşacak olursam, ben uzun zamandır böyle mutlu olmamıştım.





Sevgi yumağı olduk bir anda : )





Evrimciğimize layık değil ama, zevkine çok güvendiğimiz ve alışveriş konusundan ihtisas yapmış başka bir öğretmen arkadaşımıza aldırdığımız doğum günü  hediyesini Nihan takdim etti : ))) Aşağıdaki fotoğrafta Nihan'ın mimiklerini görüp gülemediğiniz için çok şey kaybediyorsunuz : ))





Evrim de dahil olmak üzere hepimiz öyle şımardık ki...
Şaklabanlıklar yaptık, güldük, eğlendik.
Bu da o anlardan bir kare...





Poşetin içinde bu bluz çıktı. Tam Evrim'in zevkine göreydi. Çok beğendi.. : )
 Hediyeyi almaya giden arkadaşımıza tekrar teşekkür etmemiz gerek...
Ve biz her zaman bu konuda ona güvenmekte haklıyız. : )




Bu da bizim son karemiz. Zaten pasta kesildikten sonra Nihan ve diğer arkadaş gitti. Biz kaldık 3 kişi... Gecenin en kötü tarafı buydu, diğerlerinin kalamaması : ( Erkenden ayrılmak zorundalardı. Halbuki ben onları da çok özlemiştim. Artık başka sefere kısmetse...





Sonra biz kalan üç kişi bir oturmuşuz, laf lafı açmış, saate baktığımda inanamadım.
Sohbet öyle akıcıydı ki zamanın nasıl geçtiğini anlamamışız. Misafirliğin de bir hududu var diye düşündüm tabii ama yapacak bir şey yoktu. : ))
Eve geldiğim saati burada söylemeye utanıyorum o derece diyeyim siz anlayın : )


Posta burada son vermeden önce bu geceyi bize yaşatan Nihan'a, oraya gelerek özlem gidermemizi sağlayan bütün arkadaşlarıma, kendini bize bu kadar sevdiren Evrim'e teşekkür eder, 18. yaşını tekrar tekrar kutlarken büyüklerimin ellerinden küçüklerimin gözlerinden öperim. : )
Görüşmek üzere...









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yukarıdaki yazıyla ilgili yorumunuzu alayım : )