5 Ağustos 2013 Pazartesi

Bu Ramazan Evimizdeki İlk ve Son Davetimiz : )

Merhaba,
Sonunda bu Ramazan'ın ilk ve son iftar için ev davetini gerçekleştirdim.
Konuklarımız erkek tarafı... : ) Yani eşimin teyzesi ve kuzenleri idi.

Çok kıymetli misafirlerim için hazırladığım sofra... Elimden geldiğince...
Ama çok beğendiler, sağ olsunlar. "10 numara bir davetti" cümlesini duydum.
 Bu bana yetti de artar bile : ))

 
Tam ezan okunurken çektiğim bu fotoğrafta eller sularda tabii ki :))





Kendileri evlendiğimiz günden bu yana benim için çok değerlidir
 ve değerlerini tam 9 yıldır hiç kaybetmediler.

 Eşimin teyzesi, yani kayınvalidemin ablası her zaman benim yanımda oldu.
Dolayısıyla ben asıl kayınvalidem olarak kendisini kabul ederim.
Erdem de yıllardır babaanne der : )




Menümü sayıyorum... :)
 Tarhana çorbası, peynirli börek, pirinç pilavı, fırında patlıcan musakka, kuzu-mantar sote, salata, revani tatlısı...

Neden ana yemeklerimin fotoğrafını çekmediysem :(
Kendim yaptım diye söylemiyorum ama özellikle fırın yemeği çok iştah açıcı duruyordu.  :)

Eşimin kuzenleri, teyzesi ben, eşim ve tabii ki Erdem...
Bu da 80'ler pozu... :))





O kadar memnun ayrıldılar ki çok mutlu oldum.
Sizi seviyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yukarıdaki yazıyla ilgili yorumunuzu alayım : )