14 Ağustos 2013 Çarşamba

Bayramda Biz ve Memleketim

Gülerdem Blog'un ilk yazısı Ramazan Bayramı postuydu.
Üzerinden tam 1 yıl geçti.

108. yazısıyla Gülerdem Blog bugün tam 1 yaşını doldurdu.
Allah kuvvet verdikçe yazmaya da devam edecek : )

Son birkaç yıldır babaannem yazı köyde geçirdiği için biz de bayramın ilk günü çocukluğumda ve gençliğimde hiç gitmediğim köyümüzde geçiyoruz.

İşte bizim köyümüz... Belki de çorak İç Anadolu'nun en yeşil köyü... Şabanözü-Karaören...
Resmiyette mahalle olmuş ama alışkanlıktan hala köy diyorlar.


Blogda yazılar okunmuyor nedense?
Fotoğraflara daha çok bakılıyor.
 Ben de bu tarz postlarda bundan böyle yazıdan çok görsellere yer vereceğim.
Umarım keyifle okursunuz diyemeyeceğim, bakarsınız artık : )

Bayramın ikinci fotoğrafı babaannemin sarması ve eşimin hayran olduğu baklavası...
Evlendiğimizden beri eşim sırf babaannemin baklavası için bayramları iple çekiyor.
70 küsur yaşlarında elleriyle açtığı baklava için hepinizden babaanneme kocaman bir "Maaşallah" demesini rica ediyorum.





Arabayı park ettiğimizde karşılaştığımız manzara...
Allah ne kadar güzellikler yaratıyor değil mi?
Şu kareye bakıp Allah'ın varlığını inkar edenin aklına şaşıyorum.





Bizimle beraber amcamlar ve tüm kuzenlerim de tabii ki oradaydı.
Genç kızlar söz konusu olduğunda tesettür modasına da bir göz atmak gerek... : )

Ortadaki ufaklık küçük kuzen Zehra birkaç ay önce tesettüre girmek istedi.
Kendisiyle Türkiye'de yaygınlaşan Kore Dalgası hakkında burada röportaj yapmıştım.
Hatırlamak isteyenler buraya tıklasın.
Soldaki kırmızı ceketli bu yıl Hacettepe Üniversitesi Hukuk Fakültesi'ni kazandı.

Sağdaki lacivert ceketli olan da yani M Yozgat'ta Çocuk Gelişimi öğretmenliği yapıyor.
Hepsinin kıyafetlerini nereden aldığını öğrendim.
Çok beğenip merak eden olursa Facebook sayfamızdan,
mailden ya da blog yorum bölümünden sorabilir.
Ben de marka ve fiyat bilgisi verebilirim.






Bunlar da yukarıdaki kareye sığdıramadığım kalan iki kuzen...
Soldaki mavi elbiseli Hacettepe Üniversitesi'nde memur...
Sağdaki güllü ise Diş Hekimi-Ortodontist...




Benim kuzenlerim diye söylemiyorum.
Allah nazarlardan saklasın, o kadar güzeldiler ki bir kare daha fotoğrafı hak ettiler. : )





Köyde gezdiğimiz evlerin bahçelerinden...






Köyde bir kaç saat kaldıktan sonra yazları Çubuk'ta geçiren babamın amcasının yeni aldığı evine gittik.

Yeni ev ifadesini duyar duymaz hemen bloğum için ne güzel fotoğraflar çekerim
 diye düşünmedim değil.

Blogger olmak böyle bir şey... Sürekli yazmak için neden arıyorsunuz.


Burası bir sitenin içerisinde yer alan triblex bir villa...
Amcamlar aslında İsviçre'de yaşıyor. 40 senedir gurbetçiler...
Türkiye'ye geldiklerinde nefes aldıkları yer burası...





Bahçeye girer girmez oğluşumla attık kendimizi bu renkli salıncağa... :)






Verandayı şark köşesi stili dekore etmişler.
Bu ev benim olsa günümün büyük bölümü burada geçerdi herhalde...




Salonu ve diğer odaları özel hayata müdahale olmasın diye fotoğraflamadım.
Zaten bir sürü oda vardı. Buraya sığdıramazdım.
Ama evi karış karış gezmeyi ihmal etmedim : )





Çatı katındaki misafir odasını da görün ama yaaa...
Sadece yarısını gördüğünüz bu oda çok ama çok şirindi.







Bayramda herkes gibi ben de çok çikolata yedim.
Ramazan ve Bayram süresince kilo bakımından ömrümün rekorunu kırdım.
Çıktığım tartıda ilk defa bu yıl 59'u gördüm.
Ve yine ilk defa ben de rejim yapanlar furyasına katılacağım : ))





Postu üstteki tatlıyla bitirmeyi düşünüyordum ama son anda vazgeçerek bayramın ikinci günü görüştüğüm aşağıdaki tatlıyla bitirmeye karar verdim.

Kendisini nişan postundan tanıyorsunuz. Kuzenim Ayşe...
1 ay sonra düğünü var. Ben ondan çok heyecanlanıyorum.
Siz de heyecanlanın. Bu düğünle alakalı detaylı postlar gelecek.
Ayşe'min nişanını hatırlamak isteyenler buraya tıklayabilir : )






Bu arada biliyorsunuz arabamı sattım.
Yarın araba bakmaya gideceğiz. Dua edin de artık bulalım : (
Görüşmek üzere...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yukarıdaki yazıyla ilgili yorumunuzu alayım : )