3 Ağustos 2013 Cumartesi

Balgat - Masabaşı Kebapçısı'nda İş Arkadaşlarıyla Özlem Dolu Bir İftar

Eveet, sanırım bu Ramazan'ın dışarıdaki son iftar postu olacak.
Bugün iş arkadaşlarıyla birlikte Balgat Masabaşı Kebapçısı'ndaydık.
İlk defa bu kadar acele yazıyorum. Çünkü hepsi bekliyor. : )
Bu yüzden lafı çok uzatamayacağım :))
Şehrin merkezinde, herkesin kolaylıkla ulaşabileceği, büyük ve sıcak bir mekan Masabaşı...
Bu iftara, okullar kapandıktan sonra birbirlerini özleyen iş arkadaşlarının
buluşma bahanesi de diyebiliriz : )
17 kişilik yemek Din Kültürü öğretmenimizin organizasyonuyla gerçekleşti
 ama en son gelen kendisi oldu : )
 O yüzden bu karede yok : )

O kadar acıkmıştım ki hiç yemek fotoğrafı çekemedim :))
Ramazan boyunca İskender yemediğim için benim tercihim ondan yana oldu.
Yemekten sonra namaz için alt kata indiğimizde devasa bir alanın çocuk parkına ayrıldığını gördük.
Erdem'i götürmemiştim. Bu fotoğrafları görünce gelemediği için çok üzüldü kuzucuğum : )
İşte iftar organizasyonunu gerçekleştiren Din Kültürü öğretmenimizle
abdest almak için lavabodayız:)
Burasının orkideli Güllüoğlu'nun lavabosundan neyi eksik, burayı da bloğa koyalım dedi
ve "Evet, sadece orkidesi eksik" diyerek bir görüntü aldık : ))

Restoranların tuvaletleri ve hijyen de bizim için önemli tabii ki :)))
Eminim sizin için de öyledir...

Güllüoğlu Kebapçısı'nı anlattığım post için buraya tıklayabilirsiniz.
Her şey çok güzeldi fakat 3 kişilik mini bayanlar mescidini eleştirmeden geçemeyeceğim.
Aslında mescidi fotoğraflamam lazımdı.
İnsanlar namaz kılmak için sıraya girmişti : ))
Tamam bu hoş bir şey ama küçücük bir yerde zar zor nefes alarak
 namaz kılmak da insanı rahatsız ediyor.
Masabaşı yetkililerine sesleniyorum : ) Ey yöneticiler! Sesimizi duyun. Mescidi büyütün lütfen...
Mescide iniş çıkış yolunda mekandan çektiğimiz fotoğraflar... : )
Tekrar yukarı çıktığımızda çay dolu semaverler bizi bekliyordu.
Hemen fotoğrafa bakıp imrenip özenmeyin, çünkü içleri soğuk çay doluydu. : )
Çok fazla müşteri olduğu için önceden hazırlanan çaylar
içme zamanı gelinceye kadar ıcetea oluyor. :)
Burada böyle işinize geliyorsa : ))
Ama Gülerdem Blog buna pabuç bırakır mı???
Efendim, duyamadım.!!!
Tabii ki bırakmaz : )
Sıcak bir semaver talep ettim. Garson kardeşimiz kırmadı, getirdi
ama yeni gelen semaverdeki çay da ne hikmetse soğuk çıktı.
Herhalde sıcak çay oradaki semaverlerin doğasına aykırı... : )

Tabii yine pes etmedim : )
Garsona dönüp "Bize sıcak sıcak, semaversiz (!) direk çay getirir misin evladım" dedim babaannem edasıyla...
Garson bey belki içinden Ya Sabır çekerek yine bizi kırmadı, çayımızı getirdi.
 Sonunda birer bardak da olsa sıcak çay içebildik. : )
Çaylar içilirken birbirini özleyen herkes bir köşede fısıldaşıyordu.
Pınar Hoca'nın çantasını karıştırmıştık hatırlarsınız.

Hatırlamıyorsanız buraya tıklayın : )





Günün konusu aslında aynıydı. Deminden beri bahsettiğim Din Kültürü öğretmenimiz sözlendi.
Ve tabii ki enişte beyin adı, sanı, boyu, posu, işi, gücü merak konusuydu. :)
İşte aşağıdaki karede müstakbel damadımız hakkında kritik yapılıyor : )



Mekan boşaldı, baktılar kalkacağımız yok, az önce bahsettiğim vefakar, fedakar ve cefakar garson kardeşimiz elinde post makinesiyle masamıza geldi.
Genelde yüzleri kapatıyorum biliyorsunuz ancak ve ancak onu şöhret yapmaya karar verdim :)
Adını bilmiyoruz ama olsun : )
Son sıcak çayları getirmeseydi belki de Masabaşı'nı sizlere böyle olumlu yansıtamayacaktım : )

Servis ve hizmeti çok beğendik cümlecek... :) Haklarını helal etsinler...



Sevgi yumağı olan grubumuz kalkmadan önceki son karemiz...
Kalpleri pırıltıdan daha kolay uygulandığı için koydum : )
Ne yapayım kalabalık, herkesi pırıldatmak zor oluyor : )
Yakıştı ama : )



Mekan bomboş... Sonunda gidiyoruz. Gitmesek kovacaklar zaten...



Böylece bir iftarın daha sonuna geldik.  Evliler kervanına katılacak olan Din Kültürü öğretmenimize bizleri bir araya getirdiği ve özlem gidermemizi sağladığı için bir kez de buradan teşekkür ediyorum.

Görüşmek üzere, sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yukarıdaki yazıyla ilgili yorumunuzu alayım : )