16 Ağustos 2013 Cuma

57 Yaşında Bir Antika...

Ev ve araba aramak ne kadar zor. Facebook'ta da söylemiştim.
 Bu arayış Erdem'in de psikolojisini bozdu. O da bizim gibi sahibinden.com da durmadan ev ve araba arıyor. Birkaç gün önce bir karavan bulmuş.
 Bu karavanı alalım. Böylece hem ev hem araba derdinden kurtuluruz dedi bacak kadar boyuyla.. Yavrum benim... : )



Bu postu erkek takipçilerimiz için hazırladım. Onların başı kel mi? : )
Bıkmışlardır tesettür kombin, yemek, aş fotoğraflarından : ))
Neyse ki bloğumu takibe devam ediyorlar sağ olsunlar.





Dün yine araba bakmak için gittiğimiz Emek'teki galericilerin birinde gördük bu arabayı...
1956 yılı yapımı... Tam 57 yaşında bir antika...
Fiyatı 100.000 Türk Lirası. Eski parayla 100 milyar...
Galerideki genç gösterirken dedemin arabası bu dedi. : )
Tabii markasını merak ediyorsunuz ama ben unuttum kusura bakmayın.
Sanırım Ford'tu.
 Çok merak edenler Erdal Otomotiv'i arayıp Kayhan Bey'den markasını öğrenebilir.





Galerideki gence film yapım şirketlerine satın bunu dedim.
İstiyorlar ama vermiyoruz diye cevap geldi.
Arabanın her yeri nostalji kokuyor.
Bu antikayla fotoğraf çektirmem şarttı.
Ama fotoğrafları hep aynı açıdan çekmişim.
İçini, koltuklarını, direksiyonunu çekmediğime çok pişmanım : (






Peki, siz araba alabildiniz mi, diye sorarsanız. Maalesef hayır.
 İnternetten bulduğum ve aşık olduğum araba biz oraya gitmeden 15 dk. önce satılmış.
Giderken hayırsızsa nasip etme Allah'ım diye dua etmiştim.
Satıldığını duyunca ilk anda yıkıldım ama sonra duam aklıma geldi rahatladım.
Dua edin lütfen, bu arayışlar beni çok bunaltıyor.
Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yukarıdaki yazıyla ilgili yorumunuzu alayım : )