10 Ağustos 2013 Cumartesi

2013 Ramazanı'nın Son İftarında Mangalevi'ndeyiz.

En son iftar postunun 2013 Ramazanının son postu olduğunu söylemiştim  fakat arefeden bir gün kardeşim ve eşimle son bir kez daha dışarı çıktık. Hızlı hızlı ve kısa kısa anlatacağım çünkü sırada bekleyen bir dolu bayram fotoğrafı ve uzun bir bayram postu var. Aradan bunu çıkaralım istedim :)





Eşim öğle yemeklerinde sık sık geldiğini ve çok beğendiğini söylediği  Mangalevi'ni defaatle dile getirmiş ve beni de bir kere olsun mutlaka götürmek istediğini söyleyip duruyordu.
 Bu güne kısmetmiş . :)
Çok geniş ve masaların seyrek döşendiği ferah bir mekan burası...




Kardeşimi ve iftarı beklerken Erdem'in boş durmadan mütemadiyen çektiği fotoğraflardan biri...





Ve iftar da geldi, kilo ile sipariş edilen yemekler de...
Köfteler bir harikaydı, üniversite yıllarımda Emek'teki uğrak cafemizin köftesinin damağımda kalan muhteşem tadını yıllar sonra bu köftelerde buldum : )))
Gerçekten abartmıyorum. Ben etten anlamam, düşkün de değilimdir ama çok lezzetliydi.
Tavuk ızgara ve külbastının da lezzeti köfteleri aratmayacak kadar iyiydi.
Lezzet açısından Mangalevi'ni gönül rahatlığıyla herkese tavsiye edebilirim.





Gittiğimiz her mekanda sizlere lavaboları göstermek için ihtiyacım olmasa bile kameramı alıp lavabo yollarına düşüyorum, biliyorsunuz : )
Ne demiştik? Hijyen bizim için önemli. : )
Bir kat aşağı inerken mahzene iniyormuş gibi oldum.
Beklentilerimi düşürdüm ama aşağıda karşılaştığım manzara korktuğum gibi olmadı.
Lavabolar da gayet şık ve temizdi.





Geceye ait son karemiz...Kardeşim ve oğlumla...






Mangalevi'ne Ramazan olmasa da mutlaka yolunuz düşsün.

 Allah hepimize nice Ramazan'lar nasip etsin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yukarıdaki yazıyla ilgili yorumunuzu alayım : )