30 Temmuz 2013 Salı

Konyalı Hacı Usta'da Aile İftarı...

Yeni bir Ramazan, yine bir iftar postuyla merhaba,
Bir önceki postta TİGEM'de yaptığımız iftarda yemekleri beğenmeyince annemleri iftara davet edelim bahanesiyle ertesi gün Balgat'taki Konyalı Hacı Usta'da bir iftar daveti verdik.
Bu Ramazan annemlere iki defa iftara gidince haliyle benim de onları davet etmem gerekiyordu ama Ramazan'ın verdiği rehavetle evde iftar hazırlama gücünü kendimde bulamadım.
Yemekte anneciğim, babacığım, kardeşim ve bizim çekirdek ailemiz hazır bulundu. :)
Peki neden Konyalı Hacı Usta?
Daha önce bir kaç defa gittiğimiz, güvendiğimiz, yemeklerinin lezzetinden ve kalitesinden şüphemiz olmayan bir mekan...
Aşağıda iftariyelik ve çorba tabağını görüyoruz.
 Helva, tereyağı, bal gibi zengin çeşitlerinden oluşan diğer iftar tabağının fotoğrafını çekmeyi unutmuşum.

Tandır kebabın ( Soldaki ) Konyalı Hacı Usta'nın vazgeçilmezi olduğunu bilenler bilir.
İftar menüsünde tandır kebap haricinde karışık ızgara (Sağdaki) ve benim vazgeçilmezim olan etli ekmek ( kendi yediğim yemeğin fotoğrafını çekmeyi koyu muhabbetten ötürü unutmuşum ) de vardı.



Tatlılarda iki alternatif imkanı vardı.
 Birisi hemen aşağıdaki muhteşem görünümlü Sac Arası isimli tatlı ki ömrümde bu kadar hafif ve lezzetli bir tatlı daha yemedim.
( Babaannem alınmasın. Onunkiler hariç tabii ki : )



Masanın yarısı tatlıda Sac Arasını denerken diğer yarısı da
 klasik Türk tatlı lezzeti fıstıklı kadayıftan vazgeçmedi. :)



Biz sohbet koyulaşınca iftardan sonra uzun bir süre daha çay faslını bitiremedik.
O sırada iftardan neredeyse 1 saat sonra emekçi personel oruçlarını açmaya yeni oturmuşlardı.

Şu an aklıma bir mankenciğin lüzumsuz bir sözü geldi.
"Dağdaki çobanla benim oyum bir  mi olacak?" demişti ya...
Bizden 1 saat sonra oruç açanla bizim orucumuz bir mi olacak diye düşünmüyorum değil.
Allah hepimizin oruçlarını kabul etsin.


Son olarak o geceye ait bizden bir kare...

Bu arada fiyat bilgisi vermiyorum artık. Nasıl olsa bu tarz konuları merak edenler mail atıyor ya da Facebook sayfamdan soruyor, olmadı blogdan soruyor, ben de öyle durumlarda cevap veriyorum.
Sadece şunu söyleyebilirim.
Kendi klasmanında başka restoranlara göre gayet makul fiyatlar
ve menüler gerçekten çok lezzetli ve doyurucu.
Öneriyor musun derseniz, tabii ki... : )




Başka iftarlarda görüşmek üzere...
Sevgiler...

Not: Siz de bloğumu Facebook'tan takip etmek isterseniz buraya tıklayıp sayfamı beğenebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yukarıdaki yazıyla ilgili yorumunuzu alayım : )