4 Temmuz 2013 Perşembe

Bu Yazın İlk Düğünü...

Tatilden döndüğümüz gecenin ertesi günü ayağımızın tozuyla bir düğüne davet edildik. 
Uzak akraba olmasına rağmen yakından görüştüğümüz bir akrabamızın oğlu evlendi.
Daha sonra tebrik ederim, gitmeyeyim diye düşündüm ama uzun zamandır göremediğim 
akrabalarımı da görebileceğim düşüncesiyle takıp takıştırıp önce kına gecesinin yolunu tuttum.

Tam da düşündüğüm gibi oldu. 
Belki bir yıldır görüşemediğim kuzenlerim, uzaktan akrabalarım hepsi oradaydı.
İlk fotoğrafımız kuzenim Burçin'le...
Düğün tam tatil dönüşüme denk geldiği için bronz bronz katıldım... : )




Burçin'in elbisesi Mango. Benimkini Evrim'in nişanından hatırlayacaksınız.
Orada bordo şalla giymiştim. Buraya tıklayın...
Soldaki nar çiçeği elbiseli de küçük kuzenlerden Bengisu... 
Görmeyeli genç kız olmuş minik kuzu : ))




Çok geleneksel bir kına gecesi ve düğündü bu...
Düğünde karşılaştığım Çankırı ya da İç Anadolu'ya ait bazı ilginç adetleri de fotoğrafladım.
Adetler ile ilgili postu ayrıca yazacağım.
Sağdaki sarışın Burçin, teyzemin kızı...
Soldaki esmer güzeli ise babamın kuzeni Gonca Abla'mın kızı Tuğçe : )




Kına gecesinin ertesi günü gelin arabası önünde kuzenlerle bir kare...
Burçin'in saçları gerçekten çok çarpıcıydı.
Bengisu da yaşından daha büyük ve çok güzel görünüyordu.





Erdem Bengisu'yu çok seviyor.
Hatta bir ara "Bengisu Ablam'la evleneceğim" deyip duruyordu : )





Yakışıklı kuzumun yalnız başına fotoğrafı olmazsa olmaz : )






Burçin'in düğün kostümü Kızılay'da Çernobil diye bir mağazadan...
Ben ilk defa ondan duydum.
Elinde çantası olan da damadın ablası... Yani görümce...
Benim genç kızlık arkadaşım, kadim dostum.
Evlenip Sivas'a yerleşti. 
Burçin'le renkler açısından biraz pişti oldular ama hiç takmadılar. 
Çünkü ikisi de birbirinden güzel olmuştu.




Gelin almaya giderken kızlar bizim arabayla geldi.
Erdem Bengisu'yla yine samimiyeti bir hayli ilerletti.
Halinden o kadar memnundu ki... :)))





Burçin'in kıyafetini yalnız başına ve daha yakından görmek istersiniz belki... :)





Ben de ben deeee :P
Bu kıyafeti sadece şalları farklı takarak Erdem'in Okuma Bayramı'nda da giymiştim.





Burçin'in yanındaki de Alev... Bunların ikisi kanka... 
Alev öyle biri ki, bir mutfak robotu, bir temizlik robotu adeta... 
Öyle hızlı ki bir yandan sofra hazırlıyor, bir yandan salata yapıyor,
 yemekler yenir yenmez bulaşıkları makineye yerleştiriyor,
 o arada da çayı demleyip servis yapıyor. İnanılmaz bir şey...: )
Kişi sayısı falan onun için hiç fark etmez.
 Nesli tükenmiş Türk kızlarından biri... :)

Burçin de biraz bencileyin beceriksiz olduğu için Alev "Evlenince altlı üstlü oturacağız, onun ev işlerini ve yemeklerini de ben yapacağım" diyor. Böyle kankaya can kurban yaa : ))




Gelin ve damadın ilk dansından bir kare...




Kına gecesinde söz ettiğim Gonca Abla'nın kızı Tuğçe... 
Elbisesini çok beğendim. Yaşına çok uygun buldum. 
Çok sade ve şıktı. Kimlik'ten...





Bunlar da yeni gelinin görümceleri...
Soldaki laborant, sağdaki hemşire...
Kıyafetlerini nereden aldıklarını sormamışım kusura bakmayın :))
Söylerlerse ekleriz inşaallah...






Düğünden son fotoğrafımızda babamın kuzeni Gonca Abla'mla ki ben ona çocukluğumdan beri Gonca Hala derim. Gonca Hala'm da hemşire... Erol Evgin'in klonuyla evli... :))
Tek çocukları ile harika bir çekirdek ailesi var... 
Allah herkese onların mutluluğunu nasip etsin...





En kısa zamanda bu düğündeki eğlenceli adetleri anlatacağım postla geri döneceğim...
Sezonun bu ilk düğününden şimdilik bu kadar...
Görüşmek üzere...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yukarıdaki yazıyla ilgili yorumunuzu alayım : )