10 Mayıs 2013 Cuma

Muhafazakar Oteller Neden Pahalı?

Bugünlerde ben de herkes gibi tatil hayalleri kuruyor ve güzel bir tatil için kendime uygun bir otel, tatil köyü vs araştırıyorum.  Deniz, kum, güneş, kızlar… : ) demeyeceğim tabii :P 

Evet, araştırıyorum ama karşıma yıllardır hep aynı oteller çıkıyor. Turizm sektörü Türkiye’de çok gelişmiş olmasına rağmen, tesettürlü bir bayan olduğum için hep aynı otellere mecbur kalıyoruz. Bu mecburiyetten ötürü muhafazakâr ailelere hitap eden otellerin fiyatları çok fahiş… Hizmet ve kalite açısından 5 yıldızlı normal bir otele verdiğinizin belki iki katını ödemekten ben bıktım. E tabii fiyat yüksek olunca, yeter ki denizin tuzu derime değsin bari diye 1 hafta yerine 3 gece 4 gece kalmaktan da bıktım. Biraz araştırdım, tam gidilmesi gereken sezonda kişi başı 195 TL... Çocukla beraber üç kişi gidersek bir gece için yarım milyar para vermek akıl kârı mı acaba? : )

Ayrıca ben havuzdan çok denizi seviyorum ve Türkiye’de Meltem Tatil Köyü hariç bayanlara özel plaj tahsis eden bir otel daha yok. Bayanlar için deniz suyuyla doldurulmuş havuzumuz var diyorlar. Doğan görünümlü Şahin gibi… : ) Meltem Tatil Köyü Çeşme'de ama taşrada bildiğin gerçek bir köy gibi… Odalarını hiç beğenmiyorum, çok yetersiz, sadece yemekleri güzel ve denize sıfır bayanlar için plajı var. Bu yüzden de fiyat almış başını gitmiş.
Caprice, Şah Inn, Adenya, Bera... Bunlar çok pahalı oteller, hadi havuza girmekle yetindin diyelim. Altınoluk’ta, Alanya’da ve hatta Bodrum’da yeni oteller açılmış ama denize çok uzak… Ben denizin kokusunu alamadıktan sonra şuradan Haymana'ya kaplıcaya gider iki ter atar gelirim yani... Bu memlekette ne zaman muhafazakâr bayanlar normal insanların yaptığı gibi bir tatil yapabilecek? (Kendime ve benim gibi olanlarla anormal mi dedim ne? : ))

Ayrıca bu turizmcilere bir çağrım var. Neden bizi Türkiye’deki üç beş İslami otel diye bilinen otellere mahkûm ve mecbur ediyorsunuz? Neden Kıbrıs’ta, Seyşeller’de, Hawai’de, Phuket’te bu tarz hassasiyetlere önem verenler için oteller açmıyorsunuz? Belki adamın parası çok ama bıkmış 10 yıldır Caprice’e gide gide. Mesela yani : ) Bunları parasının sayısını bilmeyen mütedeyyin kesim için söyledim. Bizim gibi orta gelirli aileler için de dünyanın değişik yerlerinde oteller açın bir zahmet... Lütfen yani rica ediyorum. Paramız yok diye Miami’de tatil yapmadan bu dünyadan göçüp gitmek istemiyorum ben… : )

Hadi şimdiden başlayın 2014 yaz sezonuna kadar biter. : ) Onlar otel inşaatının hafriyatını almaya başlamışken biz de şimdilik fotoğraflarla yetinelim :)  Sizi dünya turuna çıkarıyorum, bir de kıymetimi bilmezsiniz :))))


Avustralya


 Bahamalar


Fiji


 Fransız Polonezyası-Tahiti



 Hawai

 
 Jamaika


 Kenya


 Monaco


 Seyşeller


 Tobago Kumsalı-Winword Adaları


 Virgin Adaları


Dubai


 Kıbrıs


Miami


 Phi Phi Adası-Tayland


  Yunan Adaları


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yukarıdaki yazıyla ilgili yorumunuzu alayım : )