19 Mayıs 2013 Pazar

Lozan Parkı'nda Bir Cumartesi...

Akşam üzeri fenalık basıp Erdem de bizi evde bunaltınca dışarı çıkmak istedik. Bir Cumartesi akşamı nereye gidilebilir? Önce gidecek bir yer bulamadık. Sinemaya mı gitsek dedik, istediğimiz filmin seansları bize uymadı falan filan... Arabaya binince nereye gideceğimizi düşünürüz artık dedim ve arabanın kapısını kapatır kapatmaz Lozan Parkı'na gidelim dedim. Erdem kumla toprakla oynar, enerjisinin fazlasını toprakla paylaşır, ben de biraz rahatlarım, sonra da oradan 365'e ya da Çetinkaya'ya gidip yemek yeriz diye harika fikirler sundum. 


Lozan Park Çankaya Yıldız'da... 365 AVM'nin hemen arka tarafında... Hem çocuk parkı hem de piknik alanları var. Şehrin ortasında, kilometrelerce yol gitmeden kafa dinleyebileceğiniz sakin ve huzurlu bir park... Park içerisinde 1. sınıf bir restorant da mevcut... Kapısının girişine aynen böyle yazmışlar. Neden fotoğrafını çekip de size göstermedim ki yaa :S Parkın adı neden Lozan diye soracak olan varsa, hiçbir fikrim yok. İsviçre'yle alakalı birşeyler söz konusu olabilir belki...




Parktaki ahşap oyuncakları görünce Survivor adasına mı geldik diye düşündüm :) 
Halatlar, direkler ilkel görünümlü ama hayli sağlamdılar...
Erdem kutu salıncak dediği bu salıncağa bayıldı...




Rüzgar boynuma boynuma fena esince gitmemiz gerektiğini anladım. Çetinkaya'ya gittik. Terastaki oldukça sakin Ceshni Restorant'ta yemeğimizi yedik. Alt katlardaki reyonlardan Erdem'in, benim ve evimizin bazı ihtiyaçlarını giderecek alışverişimizi yapıp evimizin yolunu tuttuk. Yarın sabah Pazar kahvaltısına annemlere davetliyiz. Bundan 10 ay önce evlenerek Endonezya'ya giden kuzenim Gülsüm de orada olacak. O yüzden biraz heyecanlıyım. Görüşmek üzere...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yukarıdaki yazıyla ilgili yorumunuzu alayım : )