21 Mayıs 2013 Salı

Huzur Sokağı Sponsorluğuyla Şal Evi Işıltısı...

Ne zamandır size Şal Evi'nden söz etmek istiyordum, kısmet bugüneymiş. Hepinizin malumu son yıllarda tesettürlü bayanlar kullanım rahatlığından dolayı eşarptan çok şal takıyorlar. Ben de sürekli olmasa da 10 yıldır şal kullanıyorum ama eskiden sadece yaz aylarında, tatilde kullanırdım ve kumaşları da genelde pamuklu ya da sentetik olurdu. İpek şalların üretimiyle birlikte şallara olan ilgi iyice arttı. Geçen süre içinde fiyatlar da büyüdü tabii : )

İşte bu markalardan biri de yeni reklam yüzü ve 
Huzur Sokağı dizisi sponsorluğuyla adını tüm Türkiye'ye duyuran Şal Evi. 




Fotoğrafları Şal Evi'nin sitesinden aldım, bu harika karelerin üzerinde hiç oynamadım. 
Model de fotoğrafçı da çok başarılı dedikten sonra asıl konumuza devam edelim.




Aşağıdaki fotoğrafta Şal Evi'ni Hindistan ve Pakistan'dan getirdiği kumaşlarla piyasaya süren iki genç bayan girişimciyi görüyorsunuz. Bu kadar başarılı olacaklarını biliyorlar mıydı bilmiyorum ama ulusal gazetelere ( Zaman vs. ) röportaj verecek kadar şöhret sahibi oldular, büyük dizelere sponsor oldular, Türkiye'nin bir çok yerinde de bayileri var : ) Bunlardan sol taraftaki, çok sevgili kuzenimin çok değerli eşi Reyhan... Reyhan'cığımın ailemize girmesiyle beraber kısmeti daha da açıldı diye yorum yapsam tebessümle karşılar herhalde : ))


Reyhan aynı zamanda birkaç gün önce Endonezya'dan gelen ve size burada bahsettiğim kuzenim Gülsüm'ün de abisinin eşi... Gülsüm'le buluşmamızı hatırlamak için buraya tıklayabilirsiniz.

Renklere, desenlere, püsküllere bile bu tatlı iki ortak karar veriyorlarmış. Ticaret zor bir iş... Cesaret ve başarılarından ötürü her ikisini de yürekten kutluyorum.



Şal Evi ayrıcalığını sadece İstanbullu bayanların yaşamasına sinir oluyordum. : )
 Hatırlarsanız, geçenlerde anneler günü için kendime şal almaya gittiğimde aradığım markada istediğim şal rengini bulamamış ve başka bir marka şal almıştım. 
İşte o şalı aldığım dükkanın çalışanlarına iyi bir sitem ettim. 
"Neden Şal Evi marka şal getirmiyorsunuz? Neden bizi bir tek iyi markaya mecbur ediyorsunuz?" dedim : ) ve hemen orada Şal Evi'nin internet adresini vererek Reyhan'larla irtibata geçmesini önerdim. Sonra da bütün bunları unuttum. Kısa bir süre sonra Reyhan'dan bana mesaj geldi. " Sayende Ankara'da yeni bir bayimiz oldu" diye... Bu kadar kısa sürede bayilik almalarına önce şaşırdım ama ürünlerin kalitesini düşündüğümde bu şaşkınlığın yersiz olduğunu anladım.
Yeni bayilerinin hayırlı olmasını diliyor, daha büyük işler yapacaklarına yürekten inanıyorum.




Az önce de söylediğim gibi Şal Evi Huzur Sokağı dizisine de sponsor oldu. 
Şükran'ın şallarını onlar veriyor; ileriki bölümlerde muhtemelen Feyza da bu şallardan takacak : ) Bu arada Huzur Sokağı'ndan bloğumda ne çok söz ettim, değil mi? : )


Diziyi takip edenler bilirler; Şükran dizinin ilk bölümlerinde şalını cidden çok kötü bağlıyordu. Bazen ha düştü ha düşecek gibi... Bazen Kezban gibi : )) Gelen tepkiler üzerine Reyhan bir süre sonra sete giderek oyuncuya adamakıllı şal bağlamayı da öğrettikten sonra Şükran'ı olduğundan çok daha güzel görmeye başladık.


İşte mankenin başındaki mavi şal yandaki karede Şükran'ın başında...



Hepinizin içinden iyi, güzel, anladık, çok beğendik de fiyatı kaç para acaba dediğini duyar gibiyim : ) Buraya tıklayıp fiyatlar ve modeller hakkında bilgi almaya üşenenler için şunu söyleyebilirim. Bayilerde kaç liradan satıldığını bilmiyorum ama on-line satış sitelerinde fırsat ürünleri 80 TL'den başlıyor efendim. 
Classic Serisi 100 TL, Deluxe Serisi 110 TL, Gold Serisi 120 TL, Osmanlı Serisi 135 TL'den ipek şal severler için satışa sunulmuş. 
Osmanlı serisi desenlerinden dolayı belli ama diğerleri neye göre gruplandırılmış diye soracak olanlar olursa; bu konuda hiçbir fikrim yok : )) 
Belki Reyhan ve değerli ortağı bununla ilgili bizi bilgilendirirler.
Onlara başarılarının devamını sizlere de iyi günler diliyorum. 
Sevgiler...






Dipnot: Bloğumu sürekli takip edebilmek için buraya tıklayarak Facebook sayfamı beğenebilir; en yeni postlara çok hızlı ulaşabilirsiniz.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yukarıdaki yazıyla ilgili yorumunuzu alayım : )