5 Mayıs 2013 Pazar

Hazırladığım En Şık Kahvaltı Sofram... : )

Yarın annemlerle beraber canım babaannem ve halamı kahvaltıya davet ettim. Aslında uzun zamandır istiyordum ama kısmet olmadı bir türlü... Yeni taşındığım ve akıbetimizin belli olmadığı bu evimize daha hiç gelmediler. O yüzden daha fazla geç kalmamam lazımdı.

Çok becerikli bir bayan olmadığım için babaanneme çok özenerek ve internetten  öğrendiğim gibi geceden bir kahvaltı sofrası hazırladım. Servisliği kullandığım peçeteyle kaplama fikrini de otobiyografimde bahsettiğim Çatı Katı İlkay'dan öğrendim. 
Ev hanımlığı konusunda onun bloğundan çok faydalanıyorum. : ))
 Benim gibi tüm maharetsizlere duyurulur.


Şu görüntüyü beğenmeyecek kimsenin olacağını düşünmüyorum. İlkay'ın bloğundan faydalanmak için siz de hemen Google'a Çatı Katı İlkay'ı sorun. Bunların onlarcasını göreceksiniz : )




Servisliği kaplama olayını vidalarını sökerek yapıyorsunuz. Çok kolay bir dizi işlemden geçiyor.




 İnşaallah babaannemler de beğenir. Beğenmezlerse de yapacak bir şey yok. Tüm sınırlarımı zorladım. Kadınlık hormonlarımı sonuna kadar acımasızca kullandım, ortaya bu çıktı. Açıkçası ben daha iyi bir şey beklemiyordum zaten kendimden. Kısacası benim adım Güler, elimden gelen budur. Daha fazlasını bekleyip de benim canımı sıkmayın :))



Bu arada masa örtümü taa ilk evlendiğim günlerde almıştım.
 Eskiden Ankara'da Maltepe Pazarı diye bir yer vardı. Artık yerinde yeller esiyor. Oradan almıştım.

 


Tabaklarımı da geçen gün Evrim'le Nişantaşı'na gittiğimizde almıştık.




Peçeteliğimizin İkea'dan olduğunu söyleyip, masaya son bir genel bakış atalım ve kahvaltı için hazırlıklarıma gelelim.




Misafirler gelmeden bir gece önce hazırlıkların bir kısmını yapıp buzdolabında bekletmeyi İstanbul'daki yengemden öğrendim. 
Buzdolabında beklettiğim Semra Teyze Böreği (eşimin teyzesi) çift katlı serviste hazır bulunacak inşallah : )




Masanın dolu halini de daha sonra sizlerle paylaşırım... görüşürüzzz... : ) Ha bu arada masayı geceden hazırladığımız için üzerini örtüyoruz. Unutmayın... Her daim hijyen...


NOT: Ertesi gün paylaştığım bu sofranın dolu halini görmek için buraya tıklayın.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yukarıdaki yazıyla ilgili yorumunuzu alayım : )