14 Mayıs 2013 Salı

Erdem'in Okuma Bayramı...

Geçtiğimiz Cumartesi Erdem'in okuma bayramındaydık.
 Anneannesi, dedesi, dayısı da bizimleydi. Annem ve babam, benden ve eşimden daha heyecanlıydı.

 Bu fotoğrafı inanın ilk fotoğraf olsun diye blog için çektirdim : ) O gün iş sorunlarım nedeniyle bozuk olan moralimi bu cicilerim düzeltti biraz... Çünkü ben kendimi çok olmasa da beğendim yani :P Ama fotoğraf çekme konusundaki yeteneğim biraz da poz verme konusunda olsa iyi olacak : ) 
Hep aynı hep aynı...


Elbise: Journey ( Acity Outlet Sezon sonu indirimi - 25TL)
Pantolon: Herry (Acity Outlet Sezon Sonu İndirimi- 69.90 TL)
Ayakkabı: Deichmann 49.90
Şal: Armanda (Anneler Günü hediyem)
Elbise içindeki badi: Büşra Abla : ) (Unuttum ama sanırım 15-20 TL arası idi)
Kemer: Matmazel 25.00 TL
Yüzük: Koton 12.00 TL 

 

 Evrim'ciğimle bir hatıra fotoğrafı... Nihan'ın morali birşeylere bozuktu. Fotoğraf çektirmek istemedi:(


Erdem'in o günkü kıyafetleri sınıf öğretmenimizin seçimi... Bütün sınıf aynı kıyafetleri giydiler. Okuma bayramı alışverişini sizinle burada paylaşmıştım.

Evrim'in Elbisesi: Batik (Fiyatını söylemeyi unuttu)
Ayakkabıları: Batik ("  ")
Erdem'in Gömleği: Koton 29.99 TL
Pantolonu: Koton 39.99 TL
Ayakkabısı: Nike 119 TL

 Erdem'in İngilizce öğretmeniyle bir fotoğraf... Eğer öğrenebilirsem kıyafet bilgilerini sizlerle paylaşırım. İngilizce demişken Erdem'in Okuma Bayramı'ndaki Fransız Alexander rolüne bayıldım. Şapkanın tüyüne ölürüm senin... Bu kostümleri de öğretmenimiz 10 TL'ye kiralayarak rekor kırdı.



Yavrucuğumla son karemiz...


Çeşitli drama gösterileri, İngilizce gösterileri, şarkılar, slayt gösterileri, folklor ve modern dans gösterilerinin yer aldığı okuma bayramımız çok güzeldi, sınıf öğretmenimize, İngilizce öğretmenimize, halk oyunları ve dans kulübü öğretmenimize ve emeği geçen herkese teşekkür ediyorum. 


Görüşmek üzere...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yukarıdaki yazıyla ilgili yorumunuzu alayım : )