12 Mayıs 2013 Pazar

Anneler Günü Hediyelerimiz...

Anneler Günü'nde annem için yazdığım yazıdan sonra sıra geldi Anneler Günü hediyelerimizi sizlerle paylaşmaya... 

Okuma fırsatı bulamayanlar Bana "Kızım" Diyemeyen Anneme başlıklı yazımı okumak için buraya tıklayabilirler.

Bu yıl Anneler Günü'nde anneme çok farklı, daha önceki çanta, cüzdan, etek, bluz gibi sıradan hediyelerime benzemeyen unutamayacağı bir şey almayı planlıyordum ama hayatımdaki beklenmeyen gelişmelerin Anneler Günü haftasına denk gelmesi nedeniyle maalesef kısmet olmadı. :(

Bu yüzden klasik bir hediye oldu ama canım anneme onun severek kullanabileceği bir eşarp aldım. Çok beğendi nur tenlim, sağolsun... Zaten beğenmese de beğenmedim demez ve ona şimdiye kadar ne aldıysam hepsini çok beğenmişti. Zevkime güvenir sağolsun.


Güle güle kullansın inşallah... Eşim ve minik oğlumun da bana bu yıl ki hediyeleri birer şal oldu. Eşimin de vakti olmadığından kendi hediyelerimi gittim, kendim aldım... : ) Oğlumla beraber...
Gold renkli olanını Erdem'in okuma bayramına giderken taktım. Bir iki gün içinde okuma bayramı postu da gelecek inşallah. İkisine de çok teşekkür ediyorum.

Gold şalımı ilk defa  oğlumun okuma bayramında taktım. Görüntülemek için buraya tıklayın.
 

Gold Şal: Armanda
Bebek mavisi şal: Vizyon

Eşim, oğlum ve babamdan sonra hayatımdaki en önemli üçüncü erkek "küçük kardeşim"... Küçük dediysem nitelik olarak küçük... Geçen hafta itibariyle 24 yaşına girdi. O da oğlum gibi sanki... O kadar çok seviyorum ki... 

Mesleği gereği her haftayı farklı bir şehirde geçiriyor. Geçtiğimiz hafta Kütahya'daymış. Bana Anneler Günü için çini desenli iki adet çay fincanı almış. Hangi deseni beğenirsen, onu sen al, diğerini enişteme bırak dedi : )) Ben ikisini de çok beğendim tabii ki... Teşekkür ederim bebeğim...

Bu güzel fincanları da okuldan arkadaşlarım evime geldiğinde ilk defa kullandık. Görüntülemek için buraya tıklayın...
 Çay fincanları: Güral Porselen

Hepsi birer hediye olduğu için fiyatlarını yazmadım. O yüzden lütfen sormayın... İnternetten arayıp bulabilirsiniz.

Annemin, kayınvalidemin, yengelerimin, teyzemin, anne olan tüm arkadaşlarımın, bloğumun en sıkı takipçileri Didem Alev, Derya Kara ve Serap Demirtaş başta olmak tüm Gülerdem Blog okuyucularının ve bütün annelerin Anneler Günü'nü kutluyor, anne olmak isteyen ya da istemeyen bütün kadınların bu kutsal ve mucizevi duyguyu bir gün mutlaka yaşamalarını diliyorum.

Sevgiyle kalın...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yukarıdaki yazıyla ilgili yorumunuzu alayım : )