5 Mayıs 2013 Pazar

Aile Büyüklerimizden Soframa Tam Not :))))

Vee sabah misafirlerim geldi. 
Dün gece yorgun argın sizlerle paylaştığım soframın dolu hali de böyleydi. 
Misafirlerim umduğumdan daha çok beğendi.
Çalışan bir bayandan beklenmeyen bir performans olduğunu söylediler, koltuklarım kabardı. 
Babaannem " Görüyon mu bizim kızı, büyümüş de neler de yaparmış" deyince doping almış gibi hizmet etmeye başladım : )))


Sofranın boş halini ve hazırlık aşamasını görmek için buraya tıklayın.

Aşağıdaki fotoğrafı çektiğimde böreğim fırında kızarmaya devam ediyordu.




Yine böreğin altına yağ sürmeyi unutmuşum. : ) Tepsiye yapışacak diye çok korktum. Korktuğum olmadı çok şükür, kolayca çıktı. Halam da Semra Teyze'den öğrendiğim su böreği görünümlü tepsi böreğime ve soframa yıldızlı beş verdi, ben de iyice gaza geldim : )




Babaannem yağsız kızartmalarımı çok beğendi. Tefal Actifry'ı kolestrolü olan ve yağsız kızartma yapmak isteyenlere tavsiye ederim. 

Kahvaltımızı yaptık, kahvelerimizi içtik, sohbet ettik, geçmişten konuştuk, tiramisularımızı yedik. Babaannemizin dualarını aldık. Bir Pazar'ımız da böyle geçti.  Çok güzel bir gündü.




Bu arada benim düldül de satılacak galiba... Kısa bir süre sonra bir takas söz konusu... Herhangi bir aksilik olmazsa tabii... Yeni taşındığımız evimizin satışı gündeme geldiğinden beri gülmeyen yüzüm biraz sırıtmaya başladı : )

Görüşmek üzere... : )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yukarıdaki yazıyla ilgili yorumunuzu alayım : )