22 Nisan 2013 Pazartesi

Rengi Siyah, Ruhu Pembe Bir Nişan; Mutluluklar Evrim...

Merhabalar, Evrim'in nişanıyla ilgili görüntülere hazır mısınız? Benimki de soru... : )
 İki gündür merak içinde tırnaklarınızı yiyerek beklediğinizi biliyor ve hemen konuya giriyorum. Nişan Ankara 100. yıldaki Künar Restoran'da oldu. 
Öğretmenler günü yemeğimizden sonra Künar iyiden iyiye aile mekanımız haline geldi : ) 
Ben de Erdem'in sünnet yemeğini burada vermeyi düşünüyorum kısmetse...

Evvela gelinle beraber çektirdiğim fotoğrafımla başlayacağım tabii. Hiç tantana etmeyin. Bu kadar yazıyı yazan, emeği veren benim... O kadarcık ayrıcalığım olsun : ))) 
Evrim, çok fazla kişinin cesaret edemediği siyah bir nişan elbisesi tercih etti. Çünkü siyah onun rengi... Beyaz tenine siyah saç, siyah elbise her zaman çok yakışıyor. : )




1960-70'lerin Fransa'sına ait nişan kıyafeti Paris Caddesi'ndeki 2. Elci'den...
 Evet, böyle bir kıyafetin orijinalini bulamadığı için 2. Elci'den 120 TL'ye bu kıyafeti satın aldı.
100 TL tadilat ücreti ödedi.
Eldivenler Tunalı'da bir pasajdan... Aşık olduğu için dükkanın adını unutmuş ama fiyatını hatırlıyor; 25 TL : )
Elbise 245 TL'ye mal olmuş oluyor yani...

Ayakkabılar Gön Fiyatı: 135 TL. Görünmüyor idare edin : )

Saç ve makyaj: Öveçler Mas Kuaför 100 TL karşılığında yaptırmış. Uyanık arkadaşım sıradan bir vatandaş gibi gidince bu fiyatı alabilmiş : ) Gelin başı olduğunu söyleseydi 300 TL'den daha az bir fiyata kuaförden çıkamazdı kanımca : )

Benim kıyafetim ile ilgili detayları buraya tıklayarak öğrenebilirsiniz.


 Aşağıdaki karelerde Evrim'i nişan yüzükleri takılıp kurdele kesilmeden önce süzülürken görmektesiniz. Yüce Rabb'im bugünleri bana gösterdiği için şükürler olsun. :)) 
Anlayan gülüyor şu anda : )



Gelelim detaylara... Ben bu eldivenlere bayıldım. Dantel eldiven kadına her zaman iki kat asalet katmıyor mu, bana mı öyle geliyor? Alafranga görünüme sahip dantel eldivenlerle alaturka altın bilezikler kitsch bir görüntü sergilese de altın bizim kültürümüzde var arkadaş... Değerlerimizi koruyoruz, aferin bize... : ) 
Bu  biraz da şeye benzedi. "Genç kızlar ne kadar pop, rock, rap, metal! ( buradaki gönderme Pınar Hanımcığıma) dinlese de kına gecesinde yüksek yüksek tepeler çalacak" diye özlü bir söz vardı Facebook'ta : )))  Bu arada saçını da gerçekten çok beğendim arkadaşımın...



 Künar Restoran'ın konuklara ikramından bir kare... 
Menü de börek de vardı ama sonradan geldiği için fotoğraflamayı unuttum.

 


Evrim sadece pastayı keserken ciddiydi. : ) Onun dışında bütün gece etrafa bol keseden gülücükler dağıttı.  Ben ağladım ama o en ufak hüzünlenmedi :D Ayrıca neden üzülecekti. Bu onun en mutlu günüydü. Bana ne oluyorsa? En dış kapının mandalı bile olsam, düğün, nişan, kına gecesi deyince benim muslukların contaları gevşiyor :D Kendimi orada da zor tuttum. Masada herkes iyi ki kız annesi değilsin dedi : ) 

Evrim'e dönelim. Evrim'in okuldaki öğretmenlikten sonra ikinci asli görevi pasta kesmek... Belki bu yüzden işini bu kadar ciddiye alıyor olabilir : )





Bu da onlar için hazırladığım son kare... Umarım beğenmişlerdir her şeyi...
 Damadımızın Evrim Öğretmen'imizi çok mutlu edeceğinden hiç şüphe duymayarak, onlara Allah tamamına erdirsin dilek ve dualarımı gönderiyorum. 
Düğün postunuzu hazırlayacağım günü bekliyor, Evrim ve Şafak çifti sizi yürekten tebrik ediyorum.




Burada da bizim tayfayı görmektesiniz. 
Önümüzdeki bir iki gün içerisinde tüm arkadaşlarımın birbirinden şık kostümleriyle ilgili detaylı bilgi vereceğim için burada siyah beyaz yansıttım sizlere...


En kısa zamanda bu nişanın 3. ayağı olan Davetlilerin Ayrıntılı Kostümleri postuyla görüşmek üzere...

Sevgiler...







Dipnot: Bloğumu sürekli takip edebilmek için buraya tıklayarak Facebook sayfamı beğenmeniz yeterli...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yukarıdaki yazıyla ilgili yorumunuzu alayım : )