24 Nisan 2013 Çarşamba

23 Nisan'da Grease Müzikali'ni Çocuklardan İzledik...

Oğlumun ilkokuldaki ilk 23 Nisan'ını dün kutladık. Katılım yüksek, gösteri çok güzeldi. Erdem ve sınıfı modern dans gösterisinde Grease Müzikali'ni oynadılar. 
Onları dans hocaları Kemal Demir çalıştırdı. Kostümleri de hocamız belirledi. Bazıları eleştirse de ben çok beğendim, oyunu, müziği, kostümü ve koreografiyi... 


Yakışıklı oğlumun pul ayrıntılı siyah kostümü ona ve arkadaşlarına çok yakıştı. : )




 Gösterideki partneri aynı zamanda sıra arkadaşı olan Elif Nehir'di. Gösteri esnasında Erdem'in unuttuğu yerlerde oğlumun kafasına vurarak hatırlatma yapsa da çok iyi iş çıkardılar. 
Ayrıca Erdem'in dağıttığı sırayı ve çantasını topladığı için Elif Nehir'i çok seviyorum : )))





Eşim yoğun iş temposundan fırsat bularak Erdem'in sınıfının sahneye çıkmasına takriben 5 dakika kala aramıza katıldı. Oyununu babasının görmesini çok istiyordu. 
Büyüdükçe babasına olan düşkünlüğü daha çok artıyor. 
Onunla vakit geçirmeyi daha çok seviyor bu aralar...

Bu arada akşam eve geldiğimde güneş altında gösterileri izlerken burnumun ve göz altlarımın kıpkırmızı yandığını gördüm. Yalancı güneş deyip aldanmamak lazım... 

Bu havalara hiç güven olmuyor. Hep böyle havalarda hasta oluyorum. Orhan Veli mekanı cennet olasıca; beni de böyle havalar mahvetti : )



Eşiminkini boş verin, benim kostümümden bahsedecek olursak : )))) eğer aslında bu ceketi sezon sonunda Okuma Bayramı için almıştım. Ama tarih ertelendiği için ceket de biraz kalın olduğu için 23 Nisan'da giyeyim bari dedim. Altına aldığım çok bol siyah pantolonun paçasını yaptırmayı unuttuğum için giyemedim. Siyah etekle idare ettim.



Ceket: ADL - 100 TL ( Sezonda 200 TL idi, düşmesini bekledim tabii... : )))
Etek: Boyner-Fusion 40 TL
Bot: YKM - 50 TL  ( Sezonda yine 100 TL idi. Botların hikayesi için buraya tıklayın.)
Şal: Boyner- Beymen 40 TL

Bugünki güzel gösteri için hocamız Kemal Bey'i tebrik ediyor, tüm çocukların 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'nı kutluyorum.

Görüşmek üzere...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yukarıdaki yazıyla ilgili yorumunuzu alayım : )