16 Nisan 2013 Salı

Blogda Fırtınadan Önceki Sessizlik : )

Son günlerde bloğa çok fazla yazı yazmamama rağmen tıklanma sayısı her geçen gün biraz daha artıyor. Bu da beni haddinden fazla mutlu ediyor. Yazılarımın, paylaşımlarımın buhar olup uçmadığını görmek, mail kutusunda bana sorduğunuz sorular ve sizden aldığım her türlü geri bildirim beni gerçekten çok mutlu ediyor. Bir de okuduğunuz yazıların altına iyi kötü birer yorum yapsanız benim için tadından yenmeyecek : )

Konumuza dönelim. Blogdaki bu sükunet fırtınadan önceki sessizlik demek... Önümüzdeki hafta sonu bomba gibi bir paylaşımda bulunacağım. Aynı konuyu bölebilir, post dizisi yapabilirim : ) Allah kısmet ederse birbirinden güzel fotoğraflar olacak. Özellikle bayanlar sıkı durun. Birbirinden güzel kıyafetler ve sıra dışı bir nişan töreni postu gelecek. Çok yakın arkadaşlarımdan Evrim nişanlanıyor ve nişan kıyafetine kadar her şey çok farklı olacak. Şimdiden küçük bir ipucu veriyorum. Barok döneme ait bir kıyafet giyecek. Saçı, başı da bu stile uygun olacak. Birbirinden süslü arkadaşlarım envai çeşit kıyafetlerle ortalıkta salınacaklar. Bana da bu görsel şöleni sizlere yansıtmak düşecek.



Bu yaz bol bol nişan, düğün olacak gibi görünüyor. Bu da blogumuzun rengarenk olacağı anlamına geliyor. Kuzenim Ayşe'nin de düğünü var. Nişanını burada sizlerle paylaşmıştım. Hatırlayacaksınız. Bu arada benden size bir tavsiye... Altın fiyatları son yıllardaki en büyük düşüşünü yaşıyor. Bir ay önce yani 15 Mart'ta 162 TL olan çeyrek altın 15 Nisan itibariyle 145 TL'ye kadar düştü. Anlayacağınız altın altın devrini yaşıyor : )) O yüzden paranız varsa altın stoklayın derim ben size : ) Sakla samanı gelir zamanı... Benden söylemesi. Mayıs ayının başına kadar iyice düşeceği, Temmuz ayından itibaren de tekrar fırlayacağı söyleniyor altın piyasası takipçileri tarafından. İnşaallah zarara giren olmaz.

Şunu söyleyerek bu yazıyı bitirmek istiyorum: Akrabalarımdan ya da arkadaşlarımdan birileri nişanlanıp evlendiğinde ben niye heyecanlanıyorum, kına gecelerinde niye ben ağlıyorum bilmiyorum ama hadi biraz da siz heyecanlanın. Görüşmek üzere... : )


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yukarıdaki yazıyla ilgili yorumunuzu alayım : )