20 Nisan 2013 Cumartesi

Biri siyah topuklu ayakkabı mı dedi? :)

Bir hafta önce söylemiştim. Blog fırtınadan önceki sessizliği yaşıyor diye... Sessizliği bugün bozuyoruz. Bu akşam sevgili arkadaşım Evrim'in nişan töreni vardı. Bu nişanı birkaç gün peyderpey detaylı şekilde anlatacağım. Zira güzel arkadaşlarımın kokoş kıyafetleriyle bir sürü fotoğraf çektim. Ama bu postta sadece nişan hazırlıklarım ve nişandaki ilk izlenimlerim olacak.


Nişana gidene kadar arabada otur kalk kıyafetim bozulur diye evden çıkmadan fotoğrafımı çektirdim. Bu elbiseyi geçen hafta aldım ama ilk defa nişanda görün diye sizlerle paylaşmadım.  LCW'den... 70 TL. Geçen yıl da aynı marka turuncu bir elbise
almıştım herkes onu çok yakıştırmıştı bana. Hatırlayamayanlar turuncu elbisemi buraya tıklayarak görebilir. O yüzden bu sezon da gittim, baktım. Bu elbiseyi çok beğendim. Evrim'in nişanı için de tam bir tevafuk oldu. Ayakkabılarımı da bir ay önce kadar indirimden YKM'den 26 TL'ye almıştım. Siyah platform topuklu ayakkabılarımı da buraya tıklayarak yakından görebilirsiniz.

Ayakkabı demişken nişanda neredeyse herkesin ayakkabısı siyahtı. Çok dikkatimi çekti, ben de fotoğrafladım : ) Ben doğru dürüst ayağa kalkmadığım halde ayaklarım şişti. Bu insanlar nasıl dayanıyor bilmiyorum :)



Benim kıyafete geri dönelim. Şalım da çok eskidi artık. Kardeşimin işe giriş hediyesiydi. Çocuk sene-i devriyesini yapıyor işinde ama ben hala o şalı kullanıyorum : ) İpekevi 100 TL idi vaktinde. Şu anda ne kadar bilemiyorum. Çantam ise bekarlık zamanımdan komşumuz Ayşe Abla'nın bana hediyesi : )

Gecenin kontesi Evrim Hanım'ın kıyafetinden de sizlere küçük bir  ipucu... Devamı ayrıntılı şekilde iki gün sonra kısmetse... : ) Çünkü şu an elimde yeterli fotoğraf yok : )



Şimdilik bu kadar ama sabırla bekleyin. Gelinin kostümü ve davetlilerin birbirinden şık kıyafetlerini en kısa zamanda sizlerle biiiiiiiirr bir paylaşacağım : ))) Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yukarıdaki yazıyla ilgili yorumunuzu alayım : )