25 Nisan 2013 Perşembe

Bir Gün Benim de Çiçeklerim Boy Verecek : )

Dün Evrim'le birlikte Nişantaşı pazarındaydık. Hava çok güzeldi. Maaşını yeni alan arkidişim bir güzel suladı. Bekar olmanın getirdiği avantajla gayet rahat alışveriş yaptı. Taytlar, takılar vs. Yanımızda fotoğraf makinesi olmadığı için görüntüleyemedim onları maalesef... 

Yalnız şunu söyleyebilirim. Onu meydanlara başıboş bırakmamak gerek. 1 aylık maaşını 1 saatte harcayabilecek kapasiteye sahip bir arkadaş dedikten sonra konuya girelim. 

Her zaman çul çaput alan ben bu kez tabak çanak, saksı, toprak gibi evimi güzelleştirecek şeylere sardım. Galiba yavaş yavaş ev hanımı oluyorum : ))) 8,5 yıl sonra :P

Üstteki tabak çanakları Nişantaşı'ndan aldıktan sonra Evrim'i evine bıraktık. Oradan Migros'a gittik. Her yer bahar gelmiş gibiydi. Aşağıdaki Türk kahvesi yanına minik su bardaklarını da Migros'tan aldım. Sanki her gün misafirim geliyormuş, durmadan Türk kahvesi yapıyormuşum gibi : )))




Her yer rengarenkti. Çiçekleri, saksılar... 
Çiçek yetiştirme konusundaki beceriksizliğim sağır sultan tarafından bile duyuldu. 
Diktiğim bütün çiçekleri kurutmama rağmen inatla çiçek yetiştirmek istiyorum.  Şurada anlattığım bir güzel bakımını yapıp diktiğim çiçekler şimdi kurudu. Görmek isterseniz tıklayın.

Bir zamanlar çiçeklerden ve onları yetiştirmekten hatta evinde çiçek olanlardan bile hazzetmeyen beni bir çiçek yetiştirmek hevesi aldı gidiyor. Hayırlısı bakalım. 

Bu güzel saksıları görünce dayanamadım. Hemen içine üç menekşe ayarlayıp bir de toprak aldım mı balkonum rengarenk olur diye içim içime sığmadı. Allah'ım, küçük şeylerle mutlu olabilen bir insan olduğum için kendimi çok seviyorum. Hatta kendimdeki en sevdiğim özelliğim de bu :))) 
Fazla narsisizm koktu ortalık... : )



Bu saksıyı da çok beğendim. Neredeyse 1 ay önce diktiğim bu çiçekte hala büyümeye dair bir emare göremesem de saksısı güzel olsun bari ne yapalım : ))) Bu kocaman saksı 10 TL... Haberiniz olsun. Migros'ta çiçek, bahçe ürünlerinde %40 indirim varmış.




Eski bir saksıdaki toprağı da böyle annemden gördüğüm gibi havalandırmak için balkona serdim. Okulda filizlendirdiğim suda bekleyen bir çiçeğim var. Yakında onu dikeceğim inşallah bu toprağa : )
Gören beni hamarat bir şey sanacak ama inanın öyle değilim. Bunların hepsi bir hevesten ibaret... : ))




Bir de Erdem'e nişantaşından su tabancası aldık. Balkonda insanlara su sıkıp duruyor. 
Bir şikayet gelirse kafanı kırarım dedim.Şimdilik kimseden ses yok bakalım : )



Rabb'ime çok çok şükürler olsun ki hayata dair çok büyük isteklerim olmadı ama neyi çok istediysem de verdi güzel Allah'ım. Çok şükür... Kim bilir belki bir gün iyi bir çiçek yetiştiricisi olabilirim. :D Siz de benim gibiyseniz ümidinizi kaybetmeyin. Biliyorum ki bir gün benim de çiçeklerim kurumayacak, bir gün benim de çiçeklerim boy verecek. : )  Allah'tan ümit kesilmez. : )) 
Hadi eyvallah...
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yukarıdaki yazıyla ilgili yorumunuzu alayım : )