28 Mart 2013 Perşembe

Kentpark Part 4; Karma Post

Kentpark'taki son turumuzda, Lütfiş diye bir bijuterideyiz. Bu takı askılıklıklarını çok beğendim. Fiyatı 30 küsurdu. Bu fotoğraf vitrinin dışından çekildi.




 Tam anlaşılmıyor gibi geldi, içeri girdim. : )



 


Sonra Esse'ye geçtim. Uzun süredir bu çay bardaklarını ve tabaklarını çok beğeniyorum ama çok pahalı yaa bir türlü alamadım : (

 


 Mutfak için lüzumsuz dekoratif eşyalar... : )




 Burası da Taç mı Linens'mi nedir, orası... Mağaza görevlerinin bakışlarını hep üzerime hissettim, sadece tek fotoğraf çekebildim. : ))




 Koton'daki birbirinden güzel, envai çeşit takılar... Fiyatları 13.99 ile 35.00 TL arasında değişiyor.




 Bir ara biraz da çanta, ayakkabı falan çekeyim dedim. Bu sıradan, hiç bir özelliği olmayan çantayı nerede, nasıl ve ne amaçla çektiğimi bilmiyorum. Çekmişim madem, koyayım baksınlar bari dedim. : ))) Belki beğenen biri çıkar : ))




Ama bu şirin ayakkabıyı beğendim. Flo'da gördüm. Ama o gün üç çift ayakkabı aldığım için bunu alamadım : ) Neler aldığımı göremeyenler buraya tıklasın.




Kentpark'ta organik ürünler pazarı gibi bir bölüm var. Oradan bir görüntü... O kadar çok yiyecek içecek var ki başım döndü.




Bu rengarenk şeyler tropikal meyve kurularıymış. Kilosu 30 lira...  Evet, renkleri insanı cezbediyor ama insanın kendi ikliminde yetişen meyveler kişiye yararlıymış. Prof. İbrahim Saraçoğlu'ndan yıllar önce duymuştum. Yani mango, avokado bilmem ne bizim neyimize... Kavun, karpuz dururken...


 



Gezmekten ayaklarıma kara sular indiği zaman eşimle, oğlumu aradım. Onları buraya oturup Bind Çikolatayı izleyerek beklemeye başladım. 



 Onlar geldikten sonra doğal olarak oyuncakçı gezdik ve yemek yedik. Yarın Lego dünyası Adore'deyiz. Görüşmek üzere...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yukarıdaki yazıyla ilgili yorumunuzu alayım : )