27 Mart 2013 Çarşamba

Kentpark Part 3; Park Bravo'dayız...

Kentpark turumuz bir iki gün daha devam edecek gibi görünüyor. Kaban için Park Bravo'ya girdiğimde alışverişimi yaptıktan sonra sırf blogumun siz değerli takipçileri için Park Bravo'nun dekoratif ürünlerini fotoğrafladım. : )))

Biraz soluk almak için oturduğum koltukların önündeki sehpada bu renkli yazlık cüzdanları gördüm. Hiçbirinin fiyatına bakamadım üzgünüm :(


Biri bir şey diyecek diye çekine çekine bazen gizli gizli fotoğraf çektim. Sizler için nasıl tehlikelere atıyorum kendimi bakın kıymetimi bilin : ))) Oturduğum koltuğa koydukları kırlentleri görüyoruz bu fotoğrafta... Ben küçükken evimizin tıpkı bu desen ve renklerde perdeleri olduğunu hatırlıyorum sanki : )





Mumlar, çerçeveler, mumlar, çerçeveler, mumlar ve yine çerçeveler... : )


Şamdanlar ve yine mumlar... : ))





                                     Bu canlı renkler insanın kanını kaynatıyor değil mi? : )




Son olarak birbirinden estetik roma rakamlı duvar saatleri... Bunlara bayıldım.




Yarın da tabak çanak için Esse'yi gezeceğiz. : ) Görüşmek üzere... İyi geceler... 









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yukarıdaki yazıyla ilgili yorumunuzu alayım : )