26 Mart 2013 Salı

Kentpark Part 2; İndirimden Aldıklarım

Pazar günki Kentpark turumuzun ikinci ayağında kendim için aldıklarımı anlatacağım. Son zamanlarda kılık -kıyafet ve moda sektörünün uzun zamandır beni bayan "kombin" kavramı konusunda çok başarılı olmasam da seçimlerimde zevkliyimdir.

2 gündür herkesin görüp beğendiği vizon süet botlarımla başlayalım. YKM'de %50-%70 arası indirim vardı. Sezonda 100 lira olan bu bot şu anda 50 TL.
 

Botlarım ve kabanımın fotoğraflarını Nihan çekti sağolsun... Topuklarının yüksek olduğuna bakmayın. Ayakta yokmuş kadar rahat... Aynı yükseklikte kışın 3 katı fiyatla başka bir bot almıştım. Bu kadar rahat değildi. Yani platform arttıkça rahatlık da doğru orantılı olarak artıyor. Bu fotoğraf Nihan'ın makamında çekildi : )


 

Her kadın daima siyah topuklu bir ayakkabıya ihtiyaç duyar. Hele fiyatı uygunsa hiç kaçırmaz. Bu kadar yüksek topuklu ayakkabıyı sürekli giymek için almadım tabii... Ayak dayanmaz. Zaten eşim bunu giyince gökdelen gibi oluyorsun dedi. : ) Özel günler için dursun bir kenarda. Fiyatı 26 TL. %70 indirimden sonra bu fiyata düşmüş.




Mağazada ayakkabıyı denerken ayağa kalkmakta bile zorlandım. Aynaya gidene kadar canım çıktı. Nasıl giyeceğim bilmiyorum ama ayakkabı çok şık değil miiii ? : )))




Geldik mantoma ya da kaban... Artık ne diyorsanız... Uzun yıllardır biri spor biri klasik iki mont ve kabanla idare edip duruyordum. Park Bravo'da kabanların indirime girdiğini görünce bu fırsatı da değerlendirmek istedim. Fiyatı 150 TL. Sanırım 300 küsurlardan düşmüş. İhtiyacınız varsa kaçırmayın.




Bu fotoğrafta şişman çıktığıma bakmayın. Zapzayıf gösteriyor beni vallaa :( Bu kabanın siyah, açık kahverengi renkleri falan da var.




15 liraya aldığım çok şirin mor babetlerimin fotoğrafını çekmeyi unuttuğumu şimdi farkettim. :( Ne yapalım kısmet değilmiş. Bir bot ve iki ayakkabım 90 lira tutmuştu. Kasiyerin 100 lirayı geçene 15 TL hediye çeki veriyoruz demesi üzerine gittim iki yüzük aldım. Ama 15 TL lik hediye çeki 15 lira değerinde aldığım hiçbir şeyde geçmedi. Sinir oldum. İnanmayın böyle şeylere... Hayalî 15 lira için 20 küsur lira zarara girdim :)



Yarın Park Bravo'nun dekoratif ürünlerinin fotoğraflarını paylaşacağım. Birbirinden tatlı birbirinden renkli fotoğraflar çektim. Bekleyin... İyi geceler : )


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yukarıdaki yazıyla ilgili yorumunuzu alayım : )