25 Mart 2013 Pazartesi

Kentpark Part 1; English Home

Geçtiğimiz hafta sonu yine depresyonlardaydım. Tek tatil günümde eşimle Pazar gününü nasıl değerlendireceğimiz konusunda bir türlü uzlaşamadık. Sonunda istemeye istemeye onun dediği oldu ve evde kaldık. Akşama doğru eşimin Ümitköy'de işi çıkınca bana " seni de Kentpark'a bırakıyım. Erdem'i de yanıma alayım. Sen de gönlünce bütün mağazaları dolaş" dedi. 

Bu teklif üzerine direkt depresyondan çıkan ben toplam 2.5 dakika içinde hazırlandım. : 9 Sezon sonu olması nedeniyle her taraf indirimden yıkılıyordu. Hem biraz alışveriş yaptım hem de sizler için dükkan dükkan dolaşıp süper fotoğraflar çektim. Blogda peyderpey paylaşacağım.

English Home'u çok seviyorum. Bir gün evimi baştan döşemeye karar verirsem her yerini English Home ile döşeyeceğimden şüpheniz olmasın. Bu postta English Home'un aksesuarlarından söz edeceğiz. Bu çok şık takı askısı 20 küsur liraydı. Unuttum : )




Renklerin yumuşaklığına bayılıyorum, duygusallaştırıyor bu dükkan beni : )





Minik saksılar, kalpli takı kutusu, isterseniz dikiş kutusu da olabilir.




 Ben geometrik şekillerden oluşan desenlerle süslü nevresimleri severim, allı, güllü, çiçeklilerden de nefret ederim. Ama English Home'un çıtır pıtır çiçekli nevresimlerine aşığım :)




Yine bir takı askılığı daha... Bunun takı kapasitesi daha fazla olduğu için daha çok beğendim. Fiyatı 30 küsur liraydı.



Yarın kendime aldığım ıvır ve zıvırı yazacağım. Nihan bugün yeni mantomun fotoğrafını çekti. Bakalım beğenecek misiniz? İyi geceler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yukarıdaki yazıyla ilgili yorumunuzu alayım : )