1 Şubat 2013 Cuma

Sömestr Eğlencesi; Erdem'in Küçük Misafiri Ege

Sömestr başladığından beri Erdem anneannesinde kalıyordu. Ben izin alır almaz bebeğimi eve getirdim. Öğretmeninin verdiği 8 tatil kitabını ilk 3 gün içinde bitirmesini istemiştim ondan. O da sözünde durdu ve bitirdi şimdi ikinci turu dönüyoruz. :) Ben de ona bir sürpriz yapmak istedim ve en sevdiği arkadaşlarından Ege'yi bize çağırdım. Ne de olsa tatil ve eğlence benim kuzumun da hakkıydı : )))


Erdem kardeşi olmadığı için arkadaşlarını çok seviyor, Ege gelene kadar neredeyse dokuz doğurdu. Gelmelerine daha 15 dk varmış dediğimde 15 dakika geçmek bilmez diye ağlamaya başladı : ) Gelir gelmez de arabalar çıktı, oyun alanı anında kuruldu. Sanki daha önce yarım kalmış gibi bir anda oyuna konsantre oldular.




Erdem'in ilk kez bir arkadaşı eve geliyor. Ege de tek çocuk. Onları izlerken çok güldüğüm anlardan biri... İkisi için havuçlu, cevizli, tarçınlı kekimden yaptım. Kek pişme sürecinde iki küçük afacanın göz hapsindeydi. Halbuki öğle yemeğinde karınlarını iyice doyurmuştum. : )  Huyları çok benziyor. Tek olduklarından dolayı evde ikisinin de kendi dedikleri olduğu için bazı konularda anlaşmazlığa düşseler de hemen unutuyorlar. : ) Çocuk olmak çok güzel... Bu arada ben de iki çocuk anneliği provası yaptım :p


Kekin pişmesi için nasıl zaman geçireceklerini düşünen bebeklerim zeka oyunu oynadılar. Çok seviyorum onlarıııı : ))


Ve kek pişti ama sofralarının hazırlanması ve buzluktaki mozaik pastanın donması için biraz daha zaman gerekiyordu.


Tom ve Jerry onların transa geçmesi için yetti de arttı bile : )


Dün de yavrularım için vişne suyu kaynatmıştım. Hazır meyve sularına ailecek karşıyız : ))


Erdem ve Ege Bey'lerin sofralarının son hali... Bu filli servisleri taaa Erdem 2-3 yaşındaylen iştahı açılsın diye almıştım. Kullanamadık... Daha doğrusu amaca ulaşamamıştım : ) Bu günlere kısmetmiş.


Ben masayı hazırlarken onlar tamircilik oynuyorlardı. Sofraya çağırmak için gittiğimde miniklerimi bu halde buldum : )


 Kuzuların hazırladıklarımı severek yemeleri beni çok mutlu etti.


Akşama kadar ajancılıktan tamirciliğe kadar oynamadıkları oyun kalmadı. Bu da bugünün hatırası olan son karemiz. Aslında trencilik oynarken de fotoğraflayacaktım ama Ege'nin annesi Senem Hanım beklediğimizden erken geldi. Ege gitmek, Erdem onu bırakmak istemedi.  :( Egeciğim yine bekliyoruz.


Erdem için de benim için de çok güzel bir gündü bugün... Yarın benim iznimin son günü... Yarını da kendi arkadaşıma ayırdım. Bakalım Erdem de benim gibi mutlu olacak mı??? : )))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yukarıdaki yazıyla ilgili yorumunuzu alayım : )