7 Şubat 2013 Perşembe

Her Şey Çingene Pembesi Yüzünden

Elalemin çantasında acaba neler var postlarını özlediğinizi biliyorum, bu yüzden hemen harekete geçtim ve ne zamandır çingene pembesi çantası gözüme çarpan sevgili mesai arkadaşlarımdan Pınar Hanım'ın ( desem de onun mesaisi benden tam 1 saat 50 dakika önce bitiyor : ))) çingene pembesi çantasının içini merak ediyordum. Pınar Hoca da İngilizce öğretmeni. İki seferdir İngilizce öğretmenlerinin çantasını karıştırıyor olmam akıllara başka şeyler getirmesin, tamamen tatlı bir tevafuk. : )

Bu hafta sömestr tatili olmasına rağmen Pınar Hanım genel müdürle görüşmek üzere randevulaşıp okula gelme gafletinde bulunmuş. Genel müdürün iş yoğunluğu nedeniyle bu randevu gerçekleşemedi. Ben de öyle üzüldüm, öyle üzüldüm ki gel hocam fırsat bu fırsat senin şu çantayı bi açıver hele dedim. Hiç ikiletmedi. Dur şunu da alayım, bunu da çıkarayım demeden bir bir çıkardı içindekileri.


İlk olarak çantasıyla uyumlu kullandığı sevimli cüzdanı dikkatimi çekti ve bu acaba her çantasına uygun ayrı bir cüzdanı mı var sorusunu aklıma getirdi ama kendisine bunu sormayı unuttum : )  Çantasından çok fazla parça olmamasının nedeni şu gördüğünüz nüfus kütüğü kalınlığındaki kitap... O kadar büyük ki haliyle başka bir şey sığmamış diye düşünüyorum.

Sakızlar, şekerler ve özellikle Jelibon beni şaşırtan şeyler... : ) Anahtarlığının rengi de çantaya uygunmuş bak şimdi farkettim.


Bu güzel çantaya bir de yakından bakalım ve içerisindekileri fiyatlarıyla beraber sıralayalım : ) 


Çanta: Canan Hanım'ın Keçiören'deki çantacısısından... 49 TL.

Cüzdan: Colin's...  29 TL.

Kitap: Korsanını bulamadığı için orijinal aldığını itiraf etti. O da 29 TL.

( Küsuratlara dikkat! Dürüst haber yapıyoruz, asla yuvarlama yok. 49'sa 49 asla 50 değil. :) )

MP3 çalar 5-6 yıl önce 160 TL'ye alınmış.

Bu ayakkabı da mı çantadan çıktı diye düşünenler yoktur herhalde : ) Önceden Pınar Hanım'a gelen bir kargo bu... O gün eline geçti ve ben hemen onu da fotoğrafladım. 1V1Y'den sipariş ettiği Batik marka ayakkabı tam Pınar Hanım'ın tarzını yansıtıyor. Etiket fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 69 TL idi. Ama 1V1Y'den bu ayakkabıyı yalnızca 20 TL'ye almış. O zaman biz de ne yapıyoruz? Alışveriş sitelerini düzgün takip ediyoruz ve zevkimize göre ürünler bulduğumuzda kaçırmıyoruz :p İyi günlerde kullanmasını dileyerek çantasındakileri bizlerle paylaştığı için teşekkür ediyorum. Sevgilerimi gönderiyorum.

  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yukarıdaki yazıyla ilgili yorumunuzu alayım : )