18 Ocak 2013 Cuma

Kuzenim Ayşe'nin Nişan Töreni...

Sitem kapandığı için sevgili kuzenim, güzeller güzeli Ayşe'min nişanını sizlerle yeni paylaşabiliyorum. İlk önce evde yapılması planlanan nişanımız Etlik'te Bursa Osmanlı Kebap'ta gerçekleşti. Gelin ve damat muhteşem olunca her şey muhteşem oldu : ) Aşağıdaki fotoğrafta ortada bendeniz yanımda genç nişanlı çifti görüyorsunuz. Ayşe ve Mehmet'e mutluluklar dileyerek gözlerinizin bayram sevinci yaşayacağı detaylara geçelim. : )
 
 

Daha önce bahsi geçmiştir. Ayşeler üç kız kardeş... Yanındaki Kübra... Lush Organik Kozmetik postundan hatırlarsınız. : ) Sordum, öğrendim: Nişanda şık baldız modunda ortalarda salınan Kübra'nın kıyafeti Şelale ve Göktaş Giyim karışımıymış. Markalarını bilemiyorum. Beğenenler bu mağazalarda bu kıyafeti bulabilirler. Gelin hanımın fevkalade, harikulade, muhteşem nişan kıyafeti ise.........
Yasemin Modaevi'nden özel dikim... : ) Şallar İpekevi derken yukarıda damatın takım elbisesinin Kiğılı'dan olduğunu söylemeyi unutmuşum ;)


Ayşe'nin kıyafetinin ayrıntılarına geçmeden önce Ayşe ve Mehmet'in uyumuna dikkat çekmek istiyorum. Zaten birbirine çok yakışan bu sevimli çiftin fuşyalarla birbirine bağlanması gözlerimizi okşadı. Misafirler bütün gece onlardan gözlerini alamadı : )


Ayşe'nin kıyafetinin ispanyol kollu üst kısmına tek kelimeyle ba-yıl-dımmm : ) Bu kareyi yakalayabilmek için çok savaş verdim. : ) Eski milletvekilerinden İsmail Alptekin yüzükleri takıp kurdeleyi kestikten sonra yapılan dua esnasında...


 Eteğindeki renkli pullu, payetli, kurdeleli büyük fiyonk Ayşe'nin zarafetine  zarafet kattı. : )


 Takı setinin en azından kolyesini yakından görmenizi istedim : )


Biz tüm kuzenler aynı masada oturduk. Fotoğrafta gördüğünüz kadar az değiliz. Diğerleri fotoğraf çekiyor : ) Karşımda İstanbul'daki kuzenlerden Fatma ve küçük boylardan Zehra : )) Fatma'nın ablası Gülsüm aramızda yok, Endonezya'da. Onun da Hacegan Sofrası'nda yapılan düğününü sizlerle paylaşmıştım. Hatırlamak isteyenler buraya tıklasın.


 Yediğimiz içtiğimiz bizim olsun tabii ki ama sizlerle de paylaşmasam olmaz. İskender kebap bir hayli lezzetliydi : )



 Çok şık bir sepet ve içinde nişan yüzükleri...



Nişan töreninin ardından damat beyin ince zevkiyle yaptırılan güllerle süslü nişan pastası... Gelin ve damat doktor olduğu için nedense benim aklımdan hep üzerinde steteskop, enjektör vs gibi nesnelerin olduğu bir pasta geçiyordu. : )) Ne kadar klişe zevklerim var :S Damat bey bu pastayla doktorların da romantik olabileceğini bizlere bir kez daha kanıtlamış oldu : )))


 Gelin ve damadın yanı başında Ayşe'nin kayınvalidesinin geleneklerimize uygun şekilde hazırladığı süslü bohçalar dikkatlerden kaçmayacak kadar ilgi çekiciydi : )


 Biraz daha yakından bakalım... : ) Gerçekten çok özenle hazırlanmış...

 

Nişan bitiminde bayanlara bu küçük aynalardan hediye edildi. Çam sakızı çoban armağanı, ancak çok zarif bir düşünceydi.


 Nişanda yüzlerce fotoğraf çektik. En sevdiklerimden biri elma şekerleriyle çektiklerimdi. İşte onlardan biri... Çok sevimli dimii : )) Sanırım Merve'min fikriydi. Kalpler de yüzlerine pek yakıştı : )


Nişan bitiminde gelinimizin evine kayınvalide ( hanımefendinin ismini unuttum affola ) tarafından gönderilip damat bey tarafından getirilen, damat beyin annesinin asaletinin yansıdığı hediyeler...


Hediyelerin içinden küçük bir detay... Chanel çok beğendiğim bir koku... Ayşe'den ve herkesten gizlice çektiğim bu fotoğrafa her baktığımda her şeyi tek tek süsleyen ellere teşekkür etmek geliyor içimden. Mehmet ve ailesi gerçekten çok nazikler...


Facebook'ta bu fotoğrafta etiketlendiğimde " Türk medyası iş başında" diye yorum yapmıştım : ) Fotoğrafçıya pek de fırsat vermedik doğrusu : ) Ama o da beni çok engelledi. : ) Ha bu arada üzerimde tamamını gördüğünüz kıyafetim Şelale'den... Eşarp İpekevi... Kardeşimin işe giriş hediyesi... : ) En baştaki siyah eşarplı kuzenimle aynı karede görmediğiniz bir başka kuzenim Fatma pişti oldular. Biri İstanbul'da diğeri Yozgat'ta nasıl bunu becerebildiler bilmiyorum ama bu tatlı tesadüf bizi baya eğlendirdi. : )



Her güzel şeyin sonu olduğu gibi bunun da sonuna geldik. Ben çok beğendim. Umarım siz de beğendiniz. Nişan bu kadar teferruatlı olunca düğün nasıl olacak bilemiyorum. Önümüzdeki Eylül'de yaşayıp göreceğiz. : ) Ayşe'me ve Mehmet'e Allah tamamına erdirsin diyerek ömür boyu mutluluk diliyorum.
Görüşmek üzere... Sevgiler...

6 yorum:

  1. Sevgili münire ablacığımın güzel kızlarından Ayşe'nin nişan töreni, çok güzel anlar...ellerinize sağlık güzel bir anlatım..mutluluklarının devamını dilerim, Allah tamamına erdirisin. Sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takibiniz ve güzel dilekleriniz için teşekkürler...

      Sil
  2. Küçük boylardan Zehra ha? :D
    Doğru ya, ben hala 7. sınıfım di mi :D
    Neyse canım ellerine sağlık çok hoş olmuş. :)

    YanıtlaSil
  3. Kuzenınız gelınlığı ankarada nerden almayı düşünuyor acaba öğrenırmısınız merak içindeyım :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, ben de sizin kim olduğunuz konusunda merak içindeyim : ) Tanıdık biri olduğunuzu düşünmekle beraber okuyucu ayırt etmediğim için kuzenime sorup size döneceğim. En kısa zamanda ;)

    YanıtlaSil
  5. Ayşe'yle görüştüm. Kendisi de merak ediyormuş nereden alacağını :D Büyük Çarşı'da ya bakmış kısa zaman önce ama And Çarşısı'nda birkaç modeli beğenmiş...Kafasında tasarladığı bir model varmış. Büyük ihtimalle onu diktireceğim diyor ve gelinlik seçmenin zorluğundan yakınıyor. Eylül'ü bekleyip göreceğiz artık. :)

    YanıtlaSil

Yukarıdaki yazıyla ilgili yorumunuzu alayım : )