23 Eylül 2012 Pazar

İyi ki Mogan Var Ankara'da...



Özellikle İstanbullular Ankara’nın çoraklığından, kuraklığından, susuzluğundan yakınırlar. Ankaralılar Mavi Gölü ile Çubuk Barajı ile Mogan Gölü ile mutluyken onlara neyse : ) Sanki iki şehri de yaratan bir değil…  Sanki İstanbul’a denizi kendileri getirmiş gibi ya da İstanbul’u İstanbul yapan onlarmış gibi abarttıkça abartırlar.  Ankara’da su yok, şu yok, bu yok diyenlerin de büyük bölümü Anadolu’nun daha kırsal yerlerinden kopup İstanbul’a yerleşen ailelerin üyeleridir. İstanbul’da doğup büyüyenler bile onlar kadar sahiplenmez. : )


Her zaman yardım eder sağolsun : )


Girişi radikal İstanbullulara tarizde bulunarak yaptık fakat konumuz İstanbul değil, Mogan… Çocukluğumdaki Mogan Gölü; pis kokulu, kirli, taşlı kıyılarında sarhoşların şişenin dibine vurduğu, sadece yoldan geçerken uzaktan bakabildiğiniz sıradan bir su birikintisiydi. Islah edileli kaç sene oldu bilmiyorum ama şu anda tertemiz, ailelerin piknik yapabileceği, sakin ve huzurlu hafta sonları geçirebilecekleri içinde bir de lunapark bulunan hoş bir eğlence ve mesire yeri…  

Geçtiğimiz günlerde sınıf öğretmenlerimizden güzeller güzeli, taze evli bir iş arkadaşım evde ufak tefek bir şeyler hazırlayıp hafta sonu Mogan Gölü’ne gittiklerini söyledi. Öyle güzel anlattı ki; tavuk pişirdim, salata yaptım, paketledik, gittik, gölün kenarında yedik deyince, 8 yıllık evli koskoca bir kadınsın, 23 yaşında bir hatun kadar olamıyorsun dedim kendime : ) ve bir Pazar akşamı güzel bir salata ve yanına ne olduğunu söylemeyeceğim bir şeylerle doğru Mogan’ın yolunu tuttuk ve harika bir akşam geçirdik. Sevgili Ayşeciğime teşekkür ediyorum, bütün arkadaşlarımın bana böyle örnek olması dileğiyle… : )








Oğluşum çekti fotoğrafımızı : )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yukarıdaki yazıyla ilgili yorumunuzu alayım : )