23 Eylül 2012 Pazar

2012 Yazı Düğünleri : )


Efendim, bu yaz düğün sezonunu erken açtık.  Biri yakın akraba olmak üzere toplam üç düğüne davet edildik. İlk düğünümüz havaalanı yolu üzerinde Esenboğa Airport Otel’de bir büyüğümüzün oğlunun düğünüydü. Fotoğraf makinemin azizliğine uğradığım için maalesef o düğüne ait hiçbir görüntü yok elimde… Yağmurlu bir bahar akşamıydı : ) Gelin güzel, damat güzel, yemekler güzel, her şey güzeldi.


Hemen ikinci düğünümüze geçiyorum. Amcamın kızı Gülsüm evlendi ve Endonezya’ya gitti. Düğün Demetevler Hacegan Sofrası’nda oldu. Kardeşimle beraber akşam trafiğine takıldığımız için biraz rötarlı katıldık. Kuzenlerden ilk evlenen benim… Benden sonraki ilk kuzenim benden tam 8 yıl sonra evlendi. Düğünümde attığım çiçeği de Gülsüm yakalamıştı ve o da benim gibi 29 Ağustos’ta muradına erdi. ( Tevafuken düğün tarihlerimiz aynıydı : )  Gülsüm’ün çiçeğini de Ayşe yakaladı. Seneye 29 Ağustos’ta da Ayşe’den bekliyoruz. : )) Ama lütfen artık bu yıl olmasın… Bu yaz ki düğün hediyesi limitim doldu hehe : )))


Mantar çorbasıydı sanırım başlangıç… ( Sebze çorbası da olabilir emin değilim : ) Sonra tavuk pilav ve kadayıf… Hacegan’ı tercih edecek olanlar için fikir olsun. Mekân geniş ve ferah… İlahi grubu… Ezgiler ve Türk Sanat Müziği eşliğinde hoş bir yemek…(ti) Ta ki ben musluklarımı açana kadar…

Kuzenlerimden en büyüğü ile benim aramda 5 yaş var. En küçüğüyle de bir 20 yaş vardır sanırım : ) Hepsi kardeşim gibi... Hepsini çok seviyorum ve hiçbirini birbirinden ayıramıyorum. İlk evlenen Gülsüm olduğu için mi, yurt dışına gideceği için mi bilmiyorum ama anormal derecede duygulandım ve gerisi malum… : ) Gözlerim kızardı, burnum şişti ve kızardı, fotoğraflarda kötü çıkacaksın diye dalga geçenler, “zaten İstanbul’daydı, sanki sürekli görüşüyor musun da bu kadar ağlıyorsun” diyenler oldu : ) Hatta Gülsüm ve ailesi İstanbul’da oturdukları ve çok görüşmediğimiz için Ankara’daki kuzenlerim “onunkinde bu kadar ağlıyorsan, bizimkinde yerlere yatıp dövünmen lazım Güler Abla” diye şimdiden bana gözdağı verdiler : )
Benim birbirinden güzel kuzenlerim; sağımda Fatma; solumda Merve, Ayşe; Kübra, Nigar, arkamda Zeynep ve Zehra...


Baştaki konvoya yetişemediğim için düğün sonundaki konvoya katıldım. Halit ( gelinin abisi ), Reyhan (Halit’in eşi, gelinin yengesi), Fatma( gelinin kardeşi), eşim ve ve kardeşim Ali’yle beraber Gülsüm ve eşine Kolej’deki DoubleTree by Hilton oteline kadar eşlik ettik. ( Oğluşum da vardı : ) Arabayı ben kullandım ve seri (!) sürüşümle İstanbullu misafirlerimize gecenin 1’inde yüksek adrenalin yaşattım : ))) İçeri girmediğimiz için otel hakkında bir yorumda bulunamayacağım ama dış cephe iyiydi :p Kapıdan içeri girdiğinde eşi resepsiyonda işlemleri yaparken Gülsüm’ün arkasına dönüp dönüp bakışını ve sakın bizi bıraktıktan sonra bir yerlere gidip eğlenmeyin deyişini unutamıyorum : ( Allah mutlu etsin inşallah kuzumu… Tee Endonezya yaa. Neyse… ( Gülsümcüğüm bir kahve içmeye gidecektik ama sonradan duyup üzülürsün diye hiçbir yere gitmedik, evlerimize dağılıp uyuduk yavrum. Aklın orada kalmasın : )
Birkaç gün sonra ilk işyerimdeki mesai arkadaşlarımdan Nuriye Abla’nın düğünündeydik. Mamak’ta Aina Düğün Salonu’nda dünya evine girdi : ) Salonu çok aradık. Çünkü dışında isim cisim yazmıyordu. Burada üç salon birden var; gold, gümüş ve lila salon… Artık evleneceğiniz zaman ayırıcı özelliklerini kendiniz araştırırsınız.
Nuriye Abla...

Ortak iş arkadaşımız Tuğba ve eşiyle beraber oturduğumuz masada minik sandviçler, kuru pasta, düğün pastası ve meşrubattan oluşan menümüzden atıştırdık. Eski günleri yâd ettik. Tuğba’nın karnındaki bebeğin hareketlerini hissetmeye, gelinimizin annesi Munise Teyze’nin tatlı hüznüne ortak olmaya çalıştım. Düğün sonunda Tuğba ve eşi, gelinin kardeşi Ezgi ve eşiyle beraber gelinimize evine kadar eşlik ettik. 
Sonunda bu çocuğu tepemize çıkardık : ) Gece boyu inmedi babasının tepesinden...


Bebişimize nazar değmesin : )



Bu hikâye de burada bitti. Tüm evlenen akraba ve dostlarımı tekrar tebrik ediyor, eşleri ve doğacak çocuklarıyla mutlu bir ömür diliyorum. Onlar erdi muradına, biz çıkalım kerevetine… : )



3 yorum:

  1. Ustekı tesettür gelınlık nerden acaba yazarmısınız.

    YanıtlaSil
  2. Postta da okumuşsunuzdur. Gelinimiz şu an Endonezya'da... Kendisinden bilgi alır almaz size cevap vereceğim. Takipte kalın... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Size bu kadar erken cevap vereceğimi tahmin etmezdim. Ama Endonezya'dan cevap beklediğimden erken geldi. İstanbul Fatih'ten Mery Gelinlik'ten alınmış. Yurt dışına da çalışan bir bayanmış. İran'a vs çalışıyormuş.

    Gelinliğin tasarımı kuzenime aitmiş. Aklında olanı söylemiş, çizmişler. Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil

Yukarıdaki yazıyla ilgili yorumunuzu alayım : )